فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۲۳۳»

چرا بنزین سوپر تولید نمی شود؟

کمیسیون انرژی بررسی می کند

عصر خودرو- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، از بررسی و پیگیری عدم تولید و توزیع بنزین سوپر در جایگاه های کشور توسط کمیسیون متبوعش خبر داد.

چرا بنزین سوپر تولید نمی شود؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، اسدالله قره خانی با اشاره به عدم تولید بنزین سوپر طی دو ماه اخیر، گفت: طی مذاکراتی  هایی که با مسئولان پالایش و پخش فرآورده های نفتی صورت گرفته قرار بود از هفته اول مهرماه بنزین سوپر در کشور تولید شود.

    سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: دلایل اینکه چرا بنزین سوپر از هفته اول مهر ماه تولید نشده مشخص نیست و کمیسیون انرژی این موضوع را بررسی می کند.

    کمبود بنزین در ایام تابستان تا حدی محتمل بود

    وی با بیان اینکه کمبود بنزین در ایام تابستان تا حدی محتمل بود، ادامه داد: در تابستان و با افزایش مصرف بنزین به دلیل افزایش سفرها پالایشگاه های کشور بنزین یورو 4 را برای کلانشهرها با اکتان 91 و 92 تولید می کردند و به همین دلیل تولید بنزین سوپر برای مدت زمانی متوقف شد.

    نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت نفت برای دوره زمانی محدود و موقت تولید بنزین سوپر را متوقف کرد، تصریح کرد: مصرف بنزین سوپر در کشور بالا نیست و شاید روزانه حدود 3 میلیون لیتر در روز بنزین سوپر تولید شود که در شرایط کنونی و با کاهش حجم سفرها تولید آن باید از سرگرفته شود.

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، تولید بنزین سوپر در ماه های اخیر به دلیل افزایش مصرف بنزین عادی یورو 4 متوقف شده بود که مسئولان قول تولید مجدد  آن را از مهرماه داده بودند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط