فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

موافقت با افزایش قیمت خودرو

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی جلسه اعضای کمیته قیمت‌گذاری خودرو برگزار شد و در این جلسه با افزایش محدود قیمت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا موافقت شد.

موافقت با افزایش قیمت خودرو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، براساس پیگیری های انجام شده ، ظاهرا اعضای کمیته قیمت گذاری خودرو پس از بحث و بررسی فراوان، با افزایش قیمت محدود محصولات تولیدی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا که شرکت پارس خودرو را نیز شامل می شود، موافقت کرده اند.
     

    http://asrekhodro.com/News/21218


    افزایش اندک کیفیت خودروهای داخلی و خارجی در سال گذشته
    شش سال پیش در چنین روزی جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بیانگر افزایش اندک رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی و خارجی عرضه شده در سال 1391 در بازار ایران است.
    رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی و خارجی عرضه شده در سال 91 نسبت به سال 90 معادل 0.15 درصد افزایش یافته است.در ارزیابی صورت گرفته از مشتریان، کیفیت 58 خودروی سواری داخلی و وارداتی عرضه شده از سوی 14 شرکت مورد بررسی قرار گرفته و سهم خودروهای تولیدی و مونتاژی داخلی از بازار خودروی کشور 98.7 درصد برآورد شده است. براساس این ارزیابی شاخص کل رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی عرضه شده در سال 91 از 1000 نمره، معادل 658 بوده است. شاخص رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای وارداتی عرضه شده در سال 91 نیز از 1000 نمره معادل 800 بوده است.
     

    http://asrekhodro.com/News/35761


    واردات خودروهای خارجی روی میز کمیسیون اصل90
    شش سال پیش در چنین روزی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی برای بررسی گزارش‌های تهیه شده جهت قرائت از تریبون مجلس شورای اسلامی در موضوع واردات خودروهای خارجی تشکیل جلسه داد.
    کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس با دعوت ازمعاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت آموزش و پرورش راجع‌به پرونده‌های مطروحه بحث و بررسی خواهد کرد.
     

    http://asrekhodro.com/News/35747

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط