فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

تکذیب پرداخت ارز دولتی به واردات خودروهای لوکس

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی قائم مقام سابق وزیر صنعت، معدن و تجارت اختصاص ارز دولتی و مبادله‌ای به واردات خودروهای لوکس را تکذیب کرد.

تکذیب پرداخت ارز دولتی به واردات خودروهای لوکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مسعود موحدی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که بر اساس آمار منتشر شده طی پنج ماهه سال 91،  78 درصد واردات خودرو با ارز مرجع انجام شده است، گفت: به واردات خودروهای لوکس ارز دولتی یا ارز مبادله ای تعلق نگرفته و این آمار غلط است.قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این که در مرکز مبادلات ارزی، ارز متقاضیان به صورت شفاف و بدون نوسان در اختیار آن ها قرار می گیرد، گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در نقل و انتقالات ارزی کشور طی چند ماه مجبور شدیم اختصاص ارز به واردکنندگان را محدود کنیم که در این راستا نیز گروه های کالایی مختلف تعریف و مرکز مبادلات ارزی تشکیل شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/21369


    افزایش قیمت سه محصول ایران خودرو ابلاغ شد
    شش سال پیش در چنین روزی گروه خودروسازی ایران خودرو قیمت جدید 3 محصول را به نمایندگی‌هایی خود ابلاغ کرد.سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجوز افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا را صادر کرد.براساس این مجوز، ایران خودرو قیمت محصولات خود را به طور میانگین 10 درصد افزایش داد.
    http://www.asrekhodro.com/News/21386

    پراید چقدر گران شد؟
    شش سال پیش در چنین روزی تصویر بخشنامه گروه خودروسازی سایپا به نمایندگی‌های این گروه درباره قیمت جدید محصولات منتشر شد.
    سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجوز افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا را صادر کرد. براساس این مجوز، ایران خودرو قیمت محصولات خود را به طور میانگین 10 درصد افزایش خواهد داد، ضمن اینکه گروه خودروسازی سایپا به طور میانگین 18 تا 20 درصد محصولات خود را افزایش و آن را به نمایندگی های خود ابلاغ کرد.
    در بخشنامه گروه خودروسازی سایپا به نمایندگی های این گروه خودروسازی آمده است: باتوجه به تغییر قیمت انواع خودروهای خانواده X100 و تیبا، فهرست جدید قیمت فروش خودروهای تولیدی این شرکت از تاریخ 16 مهرماه ابلاغ می شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/21385

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو