فونیکسریمکسبهتام

رئیس انجمن حمل و نقل ریلی:

قیمت بلیت بسته‌های ترکیبی ریلی جاده‌ای اعلام شد

عصر خودرو- رجبی گفت: فروش بلیت قطارهای اربعین به صورت بسته ترکیبی از ۷۰۰ هزار تا یک میلیون ۵۰۰ هزار ریال عرضه می‌شود.

قیمت بلیت بسته‌های ترکیبی ریلی جاده‌ای اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، رجبی رئیس انجمن حمل و نقل ریلی اظهار کرد: برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از تاریخ‌ 27 مهرماه تا 13 آبان، حدود 134 رام قطار فوق‌العاده در مسیر تهران ـ کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

    رجبی با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای سفرهای زیارتی اربعین حسینی به کشور عراق گفت: از حدود 2 ماه پیش با پشتیبانی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای ارائه خدمت به زائران حسینی تدارک دیده‌ شده است.

    وی افزود: تلاش شده است با تأمین قطار به صورت فوق‌العاده تا ایستگاه‌ راه‌آهن کرمانشاه و هماهنگی اتوبوس از ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه تا مرز مهران توسط آژانس‌های منتخب هر دو در قالب یک بسته و همچنین با هماهنگی اتوبوس از مهران به نجف و بالعکس از کربلا تا مرز مهران در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

    رئیس انجمن حمل و نقل ریلی با اشاره به تنوع قطارهای فوق‌العاده برای متقاضیان سفر به کرمانشاه و بالعکس افزود: سازمان قطارهای فوق‌العاده برای ایام اربعین چهارتخته، 6تخته و صندلی است.

    رجبی گفت: قیمت بلیت قطار از تهران تا کرمانشاه بر اساس نوع قطار و به صورت تک مسیره حدود 700 هزار ریال تا یک میلیون و 500 هزار ریال متغیر بوده که هزینه پذیرایی (نسبت به ساعت حرکت) در آن محاسبه شده است.

    قیمت بلیت‌ اتوبوس از ایستگاه کرمانشاه تا مرز مهران به صورت رفت و برگشت یک میلیون و 500 هزار ریال است.

    با توجه به تناوب نرخ ارز و به منظور جلوگیری از تفاوت نرخ‌ها در پرداختی از سوی زائران و همچنین سهولت در امر زیارت، شرکت های منتخب آمادگی ارائه بسته ادامه مسیر بلیت ترکیبی، از مرز مهران به نجف اشرف و برگشت از کربلا به مرز مهران را با نرخ 5 میلیون و 600 هزار ریال را دارد.

    گفتنی است، علاوه بر عرضه بلیت قطار و اتوبوس‌های یاد شده در دفتر مرکزی، شرکت‌های حمل و نقل ریلی در تهران و تعدادی از نمایندگی‌ها اقدام به فروش بلیت قطارهای اربعین می‌کنند که نام این دفاتر اطلاع‌رسانی می‌شود.

    متقاضیان سفر اربعین حسینی باید توجه داشته باشند که برای خرید بلیت و در طول مسیر مدارک شناسایی معتبر و گذرنامه را همراه داشته و بعد از خرید بلیت بلافاصله مندرجات آن را کنترل و در صورت هرگونه مغایرت، غیر هم‌نام یا مخدوش بودن موضوع را به اطلاع اپراتور فروش برسانند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط