فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

رشد یک تا ۱۵ میلیون تومانی قیمت آزاد خودرو با اعلام نرخ‌های مصوب

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی ، اعلام قیمت‌های جدید مصوب خودروهای داخلی و عدم عرضه خودرو توسط شرکت‌های خودروساز باعث افزایش ۶۰۰ هزار تا ۱۵ میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد شد.

رشد یک تا ۱۵ میلیون تومانی قیمت آزاد خودرو با اعلام نرخ‌های مصوب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، افزایش قیمت مصوب خودروهای داخلی باعث رشد نرخ ها در بازار آزاد شد به طوری که قیمت پژو 206 تیپ 2 از 22 میلیون تومان به 25.5 میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت هر دستگاه پژو 206 تیپ 5 با 2.5 میلیون تومان افزایش در بازار به 28 میلیون تومان رسیده است.
    در مورد قیمت پژو 207 دنده اتوماتیک نیز می توان به افزایش 5 میلیون تومانی قیمت این خودرو اشاره کرد به طوری که در حال حاضر 41 میلیون تومان معامله می شود.قیمت پژو 405 نیز در بازار با افزایش 600 هزار تومانی به 18 میلیون و 100 هزار تومان رسیده و هر دستگاه پژو پارس با رشد قیمت 2 میلیون تومانی، 25.5 میلیون تومان خرید و فروش می شود.قیمت هر دستگاه سمند LX نیز در بازار 19.5 میلیون تومان است که افزایش 1.5 میلیون تومانی را نشان می دهد. در مورد تندر 90ایران خودرو هم باید به رشد 800 هزار تومانی قیمت این خودرو اشاره کرد، در حال حاضر این خودرو 24 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.
    بررسی قیمت محصولات سایپا در بازار نیز نشان می دهد قیمت هر دستگاه سایپا111 با افزایش یک میلیون و 300 هزار تومانی به 13.5 میلیون تومان رسیده و هر دستگاه سایپا 131 نیز با رشد 1.5 میلیون تومانی قیمت، 12 میلیون و 950 هزار تومان معامله می شود.قیمت سایپا 132 نیز در حال حاضر در بازار 13 میلیون و 50 هزار تومان است که رشد 700 هزار تومانی را نشان می دهد. قیمت تیبا نیز با افزایش 700 هزار تومانی به 16 میلیون و 200 هزار تومان رسیده است.
    قیمت تندر90 پارس خودرو هم با افزایش یک میلیون و 300 هزار تومانی به 25 میلیون تومان رسیده و هر دستگاه تیانا با افزایش 15 میلیون تومانی حدود 105 میلیون تومان خرید و فروش می شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/21752


    واردکنندگان ملزم به عرضه خودروهای مدل 2012 هستند
    شش سال پیش در چنین روزی رییس سابق سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد که اگرچه خودروهای مدل 2013 هنوز تعیین قیمت نشده‌اند اما تمام واردکنندگان ملزم به عرضه خودروهای مدل 2012 با نرخ‌های مصوب هستند.
    سیدجواد تقوی درباره این که گفته می شود برخی واردکنندگان از عرضه خودرو به بهانه نوسانات نرخ ارز خودداری می کنند؟ اظهار کرد: تمام خودروهایی که قیمت قطعی دارند که بیشتر خودروهای مدل 2012 را تشکیل می دهند و همچنین خودروهایی که ترخیص قطعی شده اند، باید به قیمت های مصوب عرضه شوند.رییس سابق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: البته مدل های 2013 هنوز نه در گمرک و نه در سازمان حمایت تعیین قیمت نشده اند.
    http://www.asrekhodro.com/News/21737

    موافقت با پرداخت تسهیلات به خودروسازان
    شش سال پیش در چنین روزی عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر اعضای این کمیسیون با پرداخت تسهیلات به خودروسازان داخلی موافق هستند.سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب اظهارکرد: صنعت خودرو زمینه اشتغال بسیاری از جوانان این مرز و بوم را فراهم کرده و لزوم حمایت از این صنعت در برهه حساس کنونی بیش از پیش احساس می شود.این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در خصوص پرداخت تسهیلات به خودروسازان تاکید کرد: بیشتر اعضای کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی با پرداخت تسهیلات در برهه حساس کنونی موافق هستند و در کنار این بسیاری از نمایندگان مجلس نیز خود را مدافع صنعت بزرگی همچون صنعت خودروسازی می دانند و تمام تلاش خود را برای حمایت از این بخش بکار می گیرند.
    http://www.asrekhodro.com/News/21749

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو