فونیکسریمکسبهتام

سردار مهماندار عنوان کرد؛

علت تأخیر در اجرای کامل طرح LEZ

عصر خودرو- رئیس پلیس راهو‌ر تهران بزرگ علت تصمیم مشترک این پلیس با شهرداری برای تأخیر دو هفته‌ای در جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی را تشریح کرد.

علت تأخیر در اجرای کامل طرح LEZ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار مهماندار رئیس پلیس راهو‌ر تهران بزرگ در حاشیه مراسم افتتاحیه سامانه ثبت ورود و خروج خودروها به تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به لغو جریمه‌ خودروهای فاقد معاینه فنی توسط دوربین‌های جدید گفت: طرح کاهش آلودگی هوا وارد فاز دوم خود شده است. ما در فاز اول دوربین‌های محدوده زوج و فرد را به منظور کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی فعال کردیم و اکنون در فاز دوم مقرر شده است که تمام دوربین‌های مستقر در شهر تهران این کار را انجام دهند.
    وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های ترافیکی و جلوگیری از افزایش ترافیک مؤثر باشد، همین کار ترددشماری است که امروز انجام شد.

    سردار مهماندار در خصوص اجرای فاز دوم طرح کاهش اظهار کرد: در این زمینه ابتدا باید اطلاع‌رسانی مناسب انجام شود و نباید وضعیت به شکلی باشد که هنگام اجرای این طرح کسی از اجرای آن بی خبر باشد.

    رئیس پلیس راهو‌ر تهران بزرگ گفت: به خاطر این وضعیت شرایط را به همراه آقای پورسید‌ آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران بررسی کردیم. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که به مدت دو هفته و تا زمانی که کار اطلاع‌رسانی انجام شود، جریمه خودروهایی‌ که فاقد معاینه فنی هستند و در خارج از محدوده زوج و فرد تردد می‌کنند را به تأخیر بیاندازیم. به همین علت در این دو هفته به متخلفین‌ فقط هشدار داده می‌شود و بعد از دو هفته خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در صورت تردد جریمه خواهند شد.

    وی خاطرنشان کرد: ما علاوه بر اطلاع‌رسانی که انجام شد، هفته گذشته نشست خبری برگزار کردیم . اطلاع‌رسانی پر حجمی‌ را انجام دادیم؛ اما  تهران شهری است که بیش از 12 میلیون جمعیت ثابت و شناور‌ دارد و نیاز دارد که گاهی اوقات در اجرای پروژه‌ها صبر داشته باشیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو