فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

واردکنندگان خودرو جریمه شدند

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون پیشین بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه حدود ۷۰ شرکت وارد کننده خودرو با ارز ۱۲۲۶ تومانی خودرو وارده کرده و با نرخ ارز آزاد خودروها رامی‌فروختند، گفت: این شرکت‌ها حدود ۱۴ میلیارد تومان جریمه شدند.

واردکنندگان خودرو جریمه شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  ،  سید علیرضا موسوی مجد، در جلسه شورای تنظیم بازار استان تهران در خصوص برخورد با گرانفروشان و محتکاران اظهار کرد: طرح ویژه نظارت بر گرانفروشان و محتکران از ابتدای هفته اجرایی شد. موسوی مجد یادآور شد: حدود 60 میلیارد تومان برای متخلفین در حوزه های مختلف برگه گزارش تعزیراتی صادر شده است.


    عرضه خودرو با قیمت مصوب
    شش سال پیش در چنین روزی به منظور مدیریت و کاهش قیمت خودرو دربازار، ایران خودرو محصولات خود را به صورت مستقیم و براساس قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف‌کننده عرضه می‌کند. عبداله بابایی معاون پیشین با زار یابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی ها در سراسر کشور یا از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس www.ikco.com وikco.iranecar.com به طور مستقیم، خودرو مورد نظر خود را بر اساس قیمت مصوب خریداری کنند. وی تاکید کرد: برای توزیع عادلانه خودرو در سراسر کشور و جلوگیری از هرگونه رانت و سوء استفاده؛ هر یک از مشتریان حقیقی باید یک دستگاه خودرو ثبت نام کنند. این در حالی است که اشخاص حقوقی اعم از صاحبان نمایندگی های مجاز و خریداران عمده نمی توانند خودرو ثبت نام کنند.
    معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خاطر نشان ساخت :بازرسان به طور نامحسوس از نمایندگی های فروش بازدیدبه عمل می آورند تا قیمت محصولات بر اساس نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف کننده به مشتریان عرضه شود. چنانچه مشتریان تخلفی در این باره مشاهده کردند می توانند با شماره تلفن 096440 تماس گرفته و موضوع را گزارش دهند.

    افزایش قیمت خودرو 10 درصد یا 30 درصد؟
    شش سال پیش در چنین روزی عضو پیشین کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت خودروها بیش از حدی که باید افزایش داشته است. رمضانعلی سبحانی فر با بیان این مطلب تصریح کرد: قیمت خودروها طبق نظر سازمان حمایت از مصرف کنندگان باید افزایش 10 تا 18 درصدی داشته باشد، این در حالیست که در برخی موارد شاهد افزایش بیش از 30 درصدی هستیم.
    وی با بیان اینکه افزایش قیمت باید بر پایه و مبنای درست باشد، به برگزاری جلسه این کمیسیون با وزیر و خودروسازان اشاره و اذغان کرد: دلایل مطرح شده از سوی خودورسازان خیلی قانع کننده نبود.
    سبحانی فر ابراز داشت: افزایش قیمت نباید از قیمت تعیین شده از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان تجاوز کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو