فونیکسریمکسبهتام

ریزش کوه در محدوده تونل راه کربلا ۲ مصدوم بر جا گذاشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه ایلام گفت: شب گذشته در اثر بارندگی در محدوده تونل راه کربلا شاهد ریزش کوه بودیم که منجر به مصدومیت ۲ نفر شد.

ریزش کوه در محدوده تونل راه کربلا ۲ مصدوم بر جا گذاشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا  ، رئیس پلیس راه ایلام گفت: شب گذشته در اثر بارندگی در محدوده تونل راه کربلا شاهد ریزش کوه بودیم که منجر به مصدومیت 2 نفر شد.

    سرهنگ رضا همتی زاده روز جمعه اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در کل محور‌های مواصلاتی ایلام روان است و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
    وی با اشاره به ریزش تونل راه کربلا به علت بارش شدید باران در ساعت سه بامداد گفت: این ریزش تونل به یک دستگاه خودرو آسیب وارد کرد که 2 نفر مصدوم بجا گذاشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.
    رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: با تلاش فراوان ماموران پلیس راه و راهداری تا صبح مسیر بازگشایی و آماده خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی است.
    سرهنگ همتی زاده با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات در 24 ساعت گذشته به علت سرعت و تجاوز است، گفت: رانندگان حتی الامکان در مناطق دارای استعداد ریزش و کوهستانی توقف نکنند.
    وی در ادامه توصیه‌هایی نیز به رانندگان داشت، از جمله اینکه قبل از سفر حتما به مقدار کافی استراحت کنند چرا که عامل بیشتر سوانح رانندگی خستگی و خواب آلودگی است.
    سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی و همچنین چک کردن سیستم روشنایی و ترمز از دیگر مواردی است که زائران و رانندگان باید به آن توجه کنند.
    تاکنون بیش از 960 هزار نفر از مرز مهران از اول ماه صفر تاکنون تردد داشته اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط