فونیکسریمکسبهتام

دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین اعلام کرد:

همراه نداشتن مدارک بین المللی اتوبوسها علت تاخیر در خروج از مرزها

عصر خودرو- دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین علت تاخیر اتوبوس های ترانزیتی حامل زوار ایرانی از مرزها را همراه نداشتن مدارک بین المللی معتبر اعلامکرد.

همراه نداشتن مدارک بین المللی اتوبوسها علت تاخیر در خروج از مرزها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رضا نفیسی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با اردیو اربعین ابراز داشت: این اتوبوس ها باید از شرکت های حمل و نقل بین المللی و دارای مجوز نسبت به مجوز خروج اقدامات خود را انجام می دادند ولی متاسفانه خودشان به صورت مستقیم اقدام به این امر کرده اند که این از نظر طرف عراقی خلاف قوانین داخلی آنها محسوب می شود.

    وی افزود: با صحبت های انجام شده با عراقی ها این مشکل رفع شده و قرار است با اغماض از این موضوع اجازه ورود اتوبوس ها به خاک عراق داده شود و تاخیرهای چند ساعتی نتیجه این امور بود.

    دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین با ارایه آماری از ترددهای مرزی گفت: تا ساعت عصر پنجشنبه 269هزار زائر در عرض یک روز از مرزها خارج شده اند که 175 هزار نفر آن متعلق به مهران، 61هزار نفر متعلق به مرز شلمپه و 31هزار نفر متعلق به مرز چذابه است.

    نفیسی اضافه کرد: از ابتدای ماه صفر 14 هزار و 966 زائر توسط وسایط نقلیه عمومی جابجا شده اند و بقیه با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کرده اند.

    وی در خصوص اتباع خارجی نیز گفت: 52 هزار زائر خارجی وارد کشور شده اند که ورود 27هزار نفر از آنها با اتوبوس بوده و در داخل بقیه آنها با 750 اتوبوس ایرانی به مرزها انتقال داده شدند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط