فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری استان مرکزی خبر داد؛

۸میلیون تردد در جاده های مرکزی طی دهه منتهی به اربعین ثبت شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: طی ده روزه منتهی به اربعین سال جاری در محورهای مواصلاتی استان مرکزی بیش از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تردد وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

۸میلیون تردد در جاده های مرکزی طی دهه منتهی به اربعین ثبت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علی زندی فر  اظهار داشت: این حجم از تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 40 درصدی مواجه بوده و میانگین سرعت وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در 27 مهرماه سال جاری 87 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با بیان اینکه میانگین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در کشور 8 درصد است، گفت: درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در استان در 27 مهر ماه امسال 15 درصد ثبت شده است.

    زندی فر گفت: میانگین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور 14 درصد بوده است اما درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در استان در این روز 15 درصد بوده است.

    وی خاطر نشان کرد: در اربعین امسال میزان خودروی ورودی به استان 135 هزار و 846 وسایل نقلیه و خودروی خروجی استان نیز 132 هزار و376 وسایل نقلیه بوده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اظهار کرد: پرتردد ترین محورهای استان در این روز بر اساس متوسط نرخ ساعتی تردد، آزاد راه ساوه- تهران با دو هزار و 306 تردد، آزادراه همدان- ساوه با یک هزار و 698 تردد و محور بروجرد - اراک با یک هزار و 666 تردد گزارش شده است.

    زندی فر گفت: در مدت مذکور بیشترین سرعت متوسط مربوط به آزاد راه تهران- ساوه با 108 کیلومتر بر ساعت، محور سلفچگان-اراک با 106 کیلومتر بر ساعت و آزاد راه ساوه- تهران با 106 کیلومتر بر ساعت بوده است.

    وی افزود: بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در 27 مهرماه سال جاری در محور دلیجان - سلفچگان با 35 درصد تردد، آزاد راه ساوه- تهران با 27 درصد تردد و سلفچگان- دلیجان با 26 درصد تردد همراه بوده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در ادامه در خصوص تردد انجام شده در محورهای استان از 17 لغایت 27 مهرماه اظهار کرد: کل تردد وسایل نقلیه انجام شده در این بازه زمانی از محورهای مواصلاتی استان 8 میلیون و 409 هزار و 906 مورد بوده که دارای میانگین سرعت 85 کیلومتر بر ساعت بودند.

    زندی فر افزود: در این بازه زمانی میزان خودروی ورودی به استان یک میلیون و 312 هزار و 299 وسیله نقلیه و خودروی خروجی از استان نیز یک میلیون و 289 هزار و 964 وسیله نقلیه گزارش شده است.

    وی با اشاره به آمار سفرهای انجام شده در اربعین امسال اظهار کرد: از ابتدای مهر لغایت 28 مهرماه سال جاری تعداد سفر به مهران 716 مورد با 22 هزار و 585 نفر مسافر و 129 سفر به خوزستان با سه هزار و 535 مسافر همراه بوده است که می توان گفت در مجموع 845 سفر با 26 هزار و 120 مسافر از استان برای حضور در پیاده روی اربعین از طریق حمل و نقل جاده ای صورت گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو