فونیکسریمکسبهتام

اعزام ۱۵ تیم سیار ارزیاب خسارت خودرویی به مسیرهای پیاده روی اربعین

عصر خودرو- یک مقام مسئول گفت:علاوه بر ظرفیت شعب شهرهای مرزی، ۱۵ تیم سیار به مسیرهای پیاده روی اربعین اعزام شده اند.

اعزام ۱۵ تیم سیار ارزیاب خسارت خودرویی به مسیرهای پیاده روی اربعین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، عباسعلی فراشیانی، مدیریت بیمه های اتومبیل و شخص ثالث بیمه ایران  با اشاره به سومین روز حضور تیم های ارزیابی خسارت اتومبیل های حاضر در پیاده روی اربعین ،گفت: علاوه بر ظرفیت شعب شهرهای مرزی نظیر مهران، چذابه و شلمچه، 15 تیم سیار به مسیر پیاده روی اربعین اعزام شده اند.
    وی افزود: این تیم ظرف مدت 15 شبانه روز در این مسیرها حضور دارند و پس از  روز اربعین همین خدمات را در مسیر بازگشت به زائران امام حسین (ع) ارائه خواهند داد.

    مدیریت بیمه های اتومبیل و شخص ثالث بیمه ایران تشریح کرد: خدمات پس از پایان اربعین حسینی به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و زائران آسیب دیده می توانند به محض بروز هرگونه تصادف با شماره 09668 تماس گرفته و از نزدیک ترین تیم سیار تقاضای رسیدگی کنند.

    وی افزود: ویژگی های تیم های سیار حاضر در این پیاده روی، فعالیت و اختیارات نامحدود، حذف مدارک غیر ضرور و همچنین فعالیت از ساعت 7 صبح الی 9 شب در مسیرهای پیاده روی است.

    فراشیانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه مدارکی برای دریافت خسارت الزامی است گفت: با توجه به شرایط اضطراری موجود، مدارک غیر ضرور را حذف کرده و تنها از افراد حادثه دیده در خواست گواهینامه و بیمه نامه خواهد شد تا در کوتاه ترین مدت خسارت برآورد و مبلغ آن نیز به صورت الکترونیکی به حساب مالکان واریز شود.

    وی در پایان ابراز کرد: خوشبختانه تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر خسارت و یا تصادف زائران اربعین نشده و وضعیت مناسب و قابل قبول است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط