فونیکسریمکسبهتام

تصویب مکانیزم جلوگیری از قاچاق سوخت تا ۲ هفته آینده

عصر خودرو- عضو کمیسیون انرژی محلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون برای اینکه از نظرات دیگر کارشناسان نیز استفاده کند کار را به کمیته ای ارجاع داد. ظرف ۲ هفته آینده سناریویی که بتواند سیاست های کمیسیون را تکمیل کند برای تصویب به مجمع کمیسیون می آید.

تصویب مکانیزم جلوگیری از قاچاق سوخت تا ۲ هفته آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، علی بختیار  در خصوص پیشنهادات کمیسیون انرژی برای جلوگیری از قاچاق سوخت گفت: سیاست هایی که اعضای کمیسیون انرژی مجلس باید ارائه در اختیار مرکز پژوهش های مجلس و انجمن نفت ایران می دادند این است  که هرگونه طرحی باید ارائه شود که  منجر به افزایش نرخ تورم نشده و به طبقات و دهک های پایین جامعه آسیب وارد نکند.
    لینک شدن طرح دیسپاچینگ با سامانه ملی سوخت
    نماینده مردم گلپایگان، خوانسار ادامه داد:با اجرای طرح درست زنجیره کاملی را از ابتدا و انتها کنترل میکنیم که اگر احیانا قاچاق سوخت در بخشی از انبارها صورت بگیرد ممانعت کند و  لازمه این کار این است که  طرح دیسپاچینگ با سامانه ملی سوخت ارتباط داشته شود که در این خصوص نیز استارتاپی طراحی شده است که این دو بخش را با هم لینک کند.
    وی اظهار کرد: ما در کمیسیون انرژی این سیاست ها را مشخص کردیم. مرکز پژوهش های مجلس، انجمن نفت چند سناریو از جمله: کارت انرژی ، کارت هوشمند را به ما ارائه دادند.

    تصویب مکانیزم جلوگیری از قاچاق سوخت تا 2 هفته آینده
    نماینده مردم گلپایگان در مجلس عنوان کرد: کمیسیون برای اینکه از نظرات دیگر کارشناسان نیز استفاده کند کار را به کمیته ای ارجاع داد. ظرف 2 هفته آینده سناریویی که بتواند سیاست های کمیسیون را تکمیل کند برای تصویب به مجمع کمیسیون می آید.
    درحال حاضر تصمیمی بر افزایش نرخ سوخت، دونرخی شدن و  احیا سامانه سوخت گرفته نشده است

    بختیار اظهار کرد: درحال حاضر تصمیمی بر افزایش نرخ سوخت، دونرخی شدن و  احیا سامانه گرفته نشده است. اگر دو نرخی شدن منجر به افزایش تورم شود ما با دو نرخی شدن مخالفت می کنیم.
    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سامانه هوشمند سوخت را در اختیار داریم و چنانچه بتوانیم این سامانه را با طرح دیسپاچنگ مرتبط سازیم از قاچاق بخش زیادی از سوخت را که هدف ماست جلوگیری می کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو