فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

قیمت خودرو کاهش می یابد

عصر خودرو-شش سال پیش در چنین روزی ، عضو سابق هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران با بیان اینکه خروج مواد اولیه‌ای چون فولاد، مس و پتروشیمی از بورس کالا موجب کاهش قابل توجه هزینه‌های تولید در کشور خواهد شد، گفت: در آن صورت قیمت بسیاری از کالاها از جمله خودرو نیز کاهش خواهد یافت.

قیمت خودرو کاهش می یابد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، فرهاد به نیا اظهار کرد: کارخانه های تولید مواد اولیه اصلی صنعتی مانند فولاد مبارکه، صنایع پتروشیمی، شرکت ملی مس و صنایع آلومینیوم با سرمایه گذاری مستقیم دولت و با هدف حمایت از تولید داخلی ایجاد شده اند. وی با بیان اینکه هدف اولیه از ایجاد این شرکت ها متعادل نگه داشتن عرضه و نرخ مواد اولیه اصلی مورد نیاز صنعتگران بوده است، خاطرنشان کرد: در واقع هدف این بود که تولیدکنندگان داخلی برای تامین نیاز داخل و صادرات کالاهای ساخته شده به مواد اولیه با نرخ مناسب دسترسی داشته باشند.

    ارتباط با فولکس واگن در برنامه های کرمان خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی عضو سابق هیئت مدیره شرکت خودروسازی کرمان خودرو از افزایش متوسط 50 درصدی تیراژ تولید محصولات این شرکت طی امسال نسبت به سال های گذشته خبر داد. محمدرضا میرعلینقی اظهار کرد: کل محصولات کرمان خودرو در سال جاری به طور متوسط با افزایش تیراژ 50 درصدی نسبت به سال های گذشته همراه بوده اند.وی از امکان برقراری ارتباط این شرکت با همکاران خارجی قدیمی خبر داد و افزود: توسعه ارتباط با شرکت فولکس واگن از برنامه های پیش روی این شرکت است.مدیرعامل کرمان خودرو موتور همچنین در خصوص محصول لیفان 620 گفت: این محصول در گذشته با موتور 1600CC تولید می شد که هم اکنون با موتور 1800 CC جایگزین شده که مطابق خواسته مشتریان بوده و مورد استقبال قرار گرفته است.
    http://www.asrekhodro.com/News/22055
    رونمایی شاسی بلند ایکس 60 در ایران
    شش سال پیش در چنین روزی یک خودرو دیگر چینی با حاشیه‌هایی در ایران رونمایی شد. گروه خودروسازی کرمان در شرایطی خودروی شاسی بلند X60 (محصول شرکت لیفان چین) را برای عرضه در بازار ایران رونمایی کرد که این خودرو اواسط سال گذشته نیز در نمایشگاه خودروی تبریز رونمایی شده بود. در آن زمان مسوولان این شرکت عنوان کرده بودند این خودرو در سطح قیمتی حدود 30 میلیون تومان عرضه خواهد شد.
    البته در برگزاری مراسم رونمایی نیز حواشی دیگری رخ داد به گونه ای که پس از پخش آیاتی از قرآن کریم، سرود ملی چین در ابتدای مراسم و مقدم بر سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، پخش شد.
    به هر حال در این مراسم سرکنسول چین با اشاره به اینکه شرکت خودروسازی لیفان در سال 1992 میلادی تاسیس شده است، اظهار کرد: شرکت لیفان با ارائه محصولاتی با کیفیت عالی و خدمات بسیار مناسب فروش مورد اعتماد مشتریان ایرانی قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو