فونیکسریمکسبهتام

۵۰۰ دستگاه اتوبوس از استان مرکزی به مهران اعزام شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از این استان برای جابه جایی زائران اربعین حسینی(ع) به مرز مهران اعزام شده است.

۵۰۰ دستگاه اتوبوس از استان مرکزی به مهران اعزام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، «علی زندی فر»  افزود: این اتوبوس ها به منظور رفاه حال مسافران اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) با آغاز موج بازگشت زائران از استان مرکزی به مهران اعزام شده اند.
    وی ادامه داد: هم اینک روزانه 100 دستگاه اتوبوس و وسیله نقلیه عمومی جاده ای به مرزهای غربی کشور اعزام می شود.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: در ایام آیین پیاده روی اربعین، 16 هزار مسافر با 520 سفر از استان مرکزی به مرزهای سه گانه غربی کشور اعزام شده اند.
    زندی فر افزود: در این مدت برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائران اربعین حسینی(ع) و ارتقای ایمنی جاده های استان تمامی امکانات، تجهیزات و ماشین آلات راهداری خود را به کار گرفته شده است.
    250 دستگاه اتوبوس، 70 دستگاه خودرو امدادی و 15 گروه راهداری با آغاز سفر زائران اربعین امام حسین(ع) در جاده های استان مرکزی فعال و وظیفه خدمت رسانی به زائران را برعهده دارند.
    6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
    روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط