فونیکسریمکسبهتام

تورم فصلی خدمات ۸.۷ درصد شد؛

رشد ۱۵.۲ درصدی تورم بخش حمل و نقل

عصر خودرو- تورم فصلی قیمت تولید کننده بخش­های خدمات در تابستان ١٣٩٧ نسبت به فصل قبل٨.٧ درصد افزایش یافت که بیشترین تورم مربوط به بخش «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» با رشد ۱۵.۲درصدی تورم است.

رشد ۱۵.۲ درصدی تورم بخش حمل و نقل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مرکز آمار ایران، شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات مشتمل بر هشت بخش است که عبارتند از «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه گریهای مالی (بیمه)»، «مستغلات، اجاره و فعالیت­های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیتهای خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی».

    گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات بصورت فصلی و سالانه منتشر می‌­شود.

    شاخص کل قیمت تولید کننده بخش­های خدمات (بر مبنای ١۰۰=١٣٩۰) در فصل تابستان ١٣٩٧ برابر است با ٢٨٥.١ که نسبت به فصل قبل٨.٧ درصد افزایش یافته است.

    تغییرات شاخص بخش­های خدمات نیز به شرح ذیل است:

    شاخص گروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با ٣٣٤.٨ ، که نسبت به فصل قبل ٧.٨ درصد افزایش یافته است.

    شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با ٣٧٢.٧  که نسبت به فصل قبل ٩ درصد افزایش یافته است.

    شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با ٣٣٧.٧ که نسبت به فصل قبل ١٥.٢ درصد افزایش یافته است.

    شاخص گروه «خدمات واسطه گریهای مالی (بیمه)» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با ٢٩٣.٢ که نسبت به فصل ٥.٥ درصد افزایش یافته است.

    شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با ٢١٥.٣  که نسبت به فصل قبل ٥.٢ درصد افزایش یافته است.

    شاخص گروه «خدمات آموزش» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با ٢٦٥.٧  که نسبت به فصل قبل ١.٥ درصد افزایش یافته است.

    شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با ٤١٥.٦  که نسبت به فصل قبل ٨.٢ درصد افزایش یافته است.

    شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت­های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در فصل تابستان ١٣٩٧برابر است با ٣۰٦.١ که نسبت به فصل ٦ درصد افزایش یافته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو