فونیکسریمکسبهتام

‌خط تولید شبانه در شرکت‌های خودروسازی راه‌اندازی می‌شود

عصر خودرو- مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۷ تاکنون تنها ۶۰۰ دستگاه تاکسی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شده‌اند گفت: مقرر شده که شرکت‌های خودروسازی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده پایتخت خط تولید شبانه راه‌اندازی کنند.

‌خط تولید شبانه در شرکت‌های خودروسازی راه‌اندازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، علی‌اکبر خراسانی امروز در جلسه رسیدگی به روند اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل تجاری،تاکسی و خودروهای سنگین در استان تهران با اشاره به دستورالعمل دولت در اجرای طرح نوسازی خودروهای سبک و سنگین شهری و بین شهری اظهار داشت: در طرح کشوری قرار است 19 هزار اتوبوس گازسوز شهری، 9 هزار اتوبوس بین شهری، 120 هزار کامیون و کشنده، 6 هزار کامیونت و 48 هزار و 500 دستگاه مینی‌بوس در طرح نوسازی از رده خارج و نوسازی شوند.

    وی در ادامه با اشاره به مشکلات برخی شرکت‌های خودروسازی در اجرای این طرح تصریح کرد: گشایش LC و اعتبارات لازم برای دستیابی به قطعات خودروهای سنگین از مهم‌ترین مشکلات پیش‌روی شرکت‌های خودروسازی است.

    مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران با بیان اینکه 50 درصد از سهمیه نوسازی ناوگان خودروهای سنگین باید به استان تهران اختصاص داده شود افزود: با توجه به حجم جمعیت و میزان تولید آلایندگی خودروها در تهران و فعالیت شبانه بسیاری از کامیون‌های فرسوده به صورت غیرقانونی در سطح شهر تهران تلاش داریم تا پایان سال 97  طرح نوسازی ناوگان خودروهای سنگین و دیزلی در استان تهران به طور کامل اجرا شود.

    خراسانی همچنین با اشاره به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران بیان کرد: از ابتدای سال 97 تاکنون تنها حدود 600 دستگاه تاکسی صفر وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شده‌اند که لازم است خودروسازها همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ورودی پائین تاکسی‌های صفر به ناوگان حمل و نقل عمومی و نیازی که در این زمینه در پایتخت احساس می‌شود مقرر شده که یکی از شرکت‌های خودروسازی خط تولید و ویژه شبانه‌ای برای تاکسی‌ها در نظر بگیرد تا به سرعت شاهد ورود تاکسی‌های جدید و نوسازی ناوگان فرسوده تاکسی‌ها باشیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو