فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو ۹۷ (۲۰)

مدیرعامل شرکت ابزار اندیشه : صنعت ایران موتور محرکه اقتصاد کشورهای همسایه

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ابزار اندیشه گفت: با تکیه بر توانمندی، زیرساخت ها و منابع موجود می توان تحریم ها را مدیریت کرد.

مدیرعامل شرکت ابزار اندیشه : صنعت ایران موتور محرکه اقتصاد کشورهای همسایه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵:۰۰

    سید مهدی حسینی در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو»  با بیان این مطلب گفت: عرضه تغییرات در محصولاتی که سالانه تولید می شود یکی از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه است ضمن آن که صنایع مختلف از توانمندی های سایر صنایع آگاه و سازنده ها نیز مشتریان جدیدی پیدا می کنند.
    وی با اشاره به امکانات و توانمندی های قطعه سازان نسبت به همکاران خارجی اظهار کرد: نیروی کار و انرژی ارزان نسبت به سایر کشورها و همچنین همجواری با سه دریا در طرفین توان ایجاد بازار وسیع تری را فراهم کرده است که بنیاد آن نیز با وجود افراد تحصیل کرده در کشور موجود است.
    وی درباره فعالیت این شرکت گفت: این شرکت تولیدکننده قطعات پلیمری مهندسی و فوق مهندسی است که بیش از 20 سال با سازه گستر و ساپکو همکاری دارد و در عین حال برای تنوع دربازار به طور همزمان با شرکت های غیرخودرویی نیز همکاری دارد.
    حسینی تصریح کرد: هم اکنون 17 کشور در اطراف ایران هستند که برخی از این کشورها از نظر اقتصادی به ما وابسته هستند که مذاکره فرمانده ارتش امریکا در افغانستان با سنا با هدف معافیت این کشور از تحریم های امریکا علیه ایران درتحریم قبلی نشان از قدرتمندی وتاثیرگذاری اقتصاد وصنعت ایران دارد.
    این فعال قطعه ساز ادامه داد: این روند نشان می دهد صنعت ایران موتور محرکه است و با وجود تحریم های ازاردهنده می توان با خلاقیت و تحمل سختی مسائل را حل کرد چرا که کمتر کشوری در دنیا مانند ایران حتی از نظر منابع اب و هوایی، منابع و زیرساختهای صنعتی قابل قبول پیدا می شود بنابراین با فکر و خلاقیت و با تکیه برافراد تحصیل کرده می توان تحریم ها را مدیریت کرد.
    مدیرعامل شرکت ابزار اندیشه در پایان آموزش ها در مدارس ایران را دارای ایرادهای بنیادی دانست و گفت: این روند همکاری وکارتیمی را با دشواری همراه می کند چرا که همواره از بچگی ذهن کودک را پر میکنیم که باید شاگرداول شودوخود را مهم تر از بقیه بداند وهمچنین درمهدکودکها،درحالی که باید با آموزش های لازم منافع خود را در منافع جمع ببیند ،این مشکل باید حل شودتا کارصنعتی واقتصاد جامعه در مواقع بحرانی بتواند موفق عمل کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو