فونیکسریمکسبهتام

فعالیت تولیدی کارخانه آرتاویل تایر از سرگرفته شد

عصر خودرو- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از سرگیری فعالیت تولیدی کارخانه لاستیک سازی آرتاویل تایر خبر داد.

فعالیت تولیدی کارخانه آرتاویل تایر از سرگرفته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سید حامد عاملی افزود: با پیگیری های استاندار و سازمان صنعت ، معدن و تجارت اردبیل و تامین مواد اولیه مورد نیاز مشکل توقف تولید این واحد صنعتی برطرف شده است.
    وی اظهار داشت: قسمتی از مواد اولیه مورد نیاز این واحد تولیدی تامین شده و بخش دیگری نیز بارگیری و در چند روز آینده تحویل این کارخانه می شود.
    عاملی گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده دیگر شاهد تعطیلی این واحد تولیدی استان به علت تامین نشدن به موقع مواد اولیه مورد نیاز نباشیم.
    رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تقدیر از همکاری و تعامل مسئولان کارخانه آرتاویل تایر افزود: مدیرعامل این کارخانه حقوق کارگران را در روزهایی که تولید این کارخانه متوقف شده بود، پرداخت کرده است.
    مجتمع صنعتی آرتاویل تایر به عنوان بزرگترین کارخانه لاستیک سازی شمالغرب کشور در 6 کیلومتری اردبیل با نام تجاری گلدستون در زمینه تولید انواع تایر رادیال سواری و تایرهای بایاس وانتی ،کامیونت ،کامیون و اتوبوس فعالیت دارد.
    این واحد صنعتی که یکی از تامین کنندگان تایرهای خودرو سازان ایران از جمله ایران خودرو و سایپا است حدود 2 هفته پیش به دلیل کمبود مواد اولیه مورد نیاز تعطیل شده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط