فونیکسریمکسبهتام

مالکان خودروهای اروندی خواستار رفع مشکل ترخیص شدند

عصر خودرو- بیش از ۴۰ نفر از مالکان خودروهای اروندی که خودروی آنها از گمرک خرمشهر ترخیص نشده روز سه شنبه در مقابل گمرک خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند تجمع کردند.

مالکان خودروهای اروندی خواستار رفع مشکل ترخیص شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، خودروهای وارد شده به گمرک مناطق آزاد اروند 10 ماه است در پارکینگ بندر و دریانوردی خرمشهر خاک می خورند.
    شماری از مالکان این خودروها برای چندمین بار در گمرک سازمان منطقه آزاد اروند تجمع کرده و خواستار ترخیص خودروهای خود شدند.
    نماینده مالکان خودرو پلاک اروندی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: حدود 10 ماه از ورود خودروهای پلاک اروند به منطقه آزاد اروند می گذرد و به رغم اظهار شدن نهایی خروج خودرو از این منطقه تاکنون هیچ اقدامی برای ترخیص خودروها صورت نگرفته است.
    علی محتشم اظهار داشت: مالک هر خودروی پلاک اروند علاوه بر پرداخت 150 میلیون ریال عوارض گمرکی به همین میزان می بایست هزینه پارکنیگ متحمل شود.
    وی در ادامه گفت: در حال حاضر خودروهای مذکور بر اثر توقف طولانی مدت در پارکینگ آسیب دیده اند.
    به گزارش ایرنا مشکل عدم ترخیص خودروهای مذکور الزام قانونی از رده خارج کردن یک تا 10 دستگاه خودرو فرسوده بر اساس میزان مصرف بنزین خودروهای وارداتی می باشد که باید برای ترخیص خودروهای اروندی اعمال شود.
    تلاش  برای گفت و گو با مسئولان منطقه آزاد اروند و گمرک خرمشهر در این رابطه بی نتیجه ماند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط