فونیکسریمکسبهتام

همزمان با تولد ۶۰ سالگی؛

Flow Max محصول جدید نفت پارس معرفی شد

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت نفت پارس گفت: ارزش این شرکت از نظر ارزش دارایی سهامداران طی ۱۶ ماه گذشته سه برابر شده است و در بخش سرمایه گذاری ها نیز جهش قابل توجهی در فروش و سودآوری داشته است.

Flow Max محصول جدید نفت پارس معرفی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، حمیدرضا خلیلی در مراسم 60 سالگی نفت پارس و معرفی محصول جدید این شرکت با اشاره به فعالیت این شرکت به عنوان نخستین شرکت بورسی در ایران در 15 بهمن سال 1346 تصریح کرد: معرفی محصول جدید این شرکت با عنوان Flow Max یک مگاپروژه ملی است که هدف نه تنها کسب سود اقتصادی بلکه حفظ محیط زیست بوده و گروه توسعه انرژی تدبیر نیز اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام داده است.
    وی در تشریح سابقه این شرکت گفت: از آن جا که موسسان نفت پارس تصمیم گرفتند پالایشگاه را در نزدیکی بازار مصرف تاسیس کنند، نخستین پالایشگاه خصوصی نفت در نزدیکی تهران احداث شد.
    خلیلی با تاکید بر این که تجهیزات نفتی به مروز زمان مستهلک می شود، اظهار کرد: بر این اساس نوسازی در نفت پارس به مرور زمان در دستور کار قرار گرفت زیرا شرکتی که 40 سال از عمر فعالیت آن می گذرد و در این سال ها مورد نوسازی قرار نگرفته مشخص بود به چه وضعیتی دچار شده است بر این اساس بین سال های 70 تا 76 واحدهای جدید تاسیس و طی سال های 81 تا 89 نیز 100 عنوان پروژه نوسازی تعریف و اجرایی شد.
    مدیرعامل نفت پارس ادامه داد: با نوسازی های انجام شده ظرفیت تولید شرکت بیش از 2 برابر افزایش یافت و سیستم های نظارتی تبدیل به سیستم های کنترلی شد و از ان جا که این شرکت در نزدیکی شهر قدس قرار شد نسبت به تجهیز سیستم بلندینگ اقدام شد و در عین حال نیز سیستم تولید انرژی نوسازی شد.
    خلیلی از سرمایه گذاری 200 میلیون دلار در بازه زمانی 81 تا 89 همزمان با نوسازی شرکت نفت پارس خبر داد و گفت: با توجه که نفت پارس با سابقه ترین شرکت در تولید روانکارها بود تبدیل به مدرن ترین کارخانه تولیدی کشور در زمینه روغن خودرو شد و امروز در حالی تولید 60 سالگی خود را جشن می گیرد که در بهترین دوران کاری خود از بدو تاسیس تاکنون قرار دارد و پارامترهای مربوط به بنگاه داری، تولید و عملیات با صددرصد ظرفیت در حال اجرا است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو