فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی اورژانس تهران مطرح کرد:

توضیحات سخنگوی اورژانس درباره آخرین وضعیت دانشجویان اتوبوس مرگ

عصر خودرو- سخنگوی اورژانس تهران گفت: سکته قلبی راننده اتوبوس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی مورد تایید نیست و باید بررسی شود.

توضیحات سخنگوی اورژانس درباره آخرین وضعیت دانشجویان اتوبوس مرگ
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از همشهری آنلاین، محمد کرم درآبادی سخنگوی اورژانس تهران افزود: مراجع قضایی و پزشکی در جست وجوی علت مرگ راننده اتوبوس هستند. تا این لحظه هنوز بررسی‌ها کامل نشده است.

    مدیر روابط عمومی اورژانس کشور اظهار داشت: متاسفانه تا این لحظه 9 نفر براثر این حادثه فوت شده‌اند. از این تعداد 3 نفر خانم و 6 نفر مرد هستند که 7 نفر در صحنه و 2 نفر در بیمارستان‌های شریعتی و حضرت رسول به دلیل جراحات و صدمات وارد شده جان خود را از دست داده‌اند.

    درآبادی افزود: هنوز خبری بر مبنی بر قطع عضو دانشجویان حادثه‌دیده به دستمان نرسیده است اما چون حادثه واژگونی بوده است،  ممکن است شاهد چنین اتفاق تلخی باشیم اما امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد.

    سخنگوی اورژانس تهران گفت: هم اکنون 25 مصدوم این حادثه در بیمارستان‌های شریعتی، امام خمینی و رسول اکرم،  بستری و تحت درمان هستند.

    درآبادی افزود: از آنجا که ذخایر  سازمان انتقال خون کشور ظرفیت کامل دارد و پر است قاعدتا در زمینه خون‌رسانی به مصدومان نباید مشکلی وجود داشته باشد.

    مدیر روابط عمومی اورژانس کشور اظهار داشت: متاسفانه هویت چند نفر از دانشجویان هنوز مشخص نشده است.

    درآبادی گفت: از آنجا که بیمارستان فرهیختگان،   هنوز به طورکامل و رسمی افتتاح نشده و تجهیزات کامل و پرسنل ندارد، مصدومان به این بیمارستان منتقل نشده‌اند و در سایر بیمارستان‌ها پذیرش و بستری شده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط