فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

به دنبال حذف واسطه ها در بازار خودرو هستیم

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی جلسه بررسی مشکلات خودروسازان و بهبود وضعیت خودروسازان در دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار و تصمیماتی در این جلسه اتخاذ شد.

به دنبال حذف واسطه ها در بازار خودرو هستیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  در این نشست که وزیر صنعت معدن و تجارت نیز حضور داشت، موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پیشنهادات و راهکارهایی برای ساماندهی وضعیت خودرو، رفع مشکلات خودروسازان و حذف دلالان ارائه و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.محمدرضا رحیمی در جلسه بررسی مشکلات خودروسازان اظهار کرد: باید با تقویت شرکتهای خودروساز کشور، میزان تولید را افزایش داده و با حذف واسطه گری و دلالی در حاشیه بازار خودرو، موجبات رضایتمندی خودروسازان و مصرف کنندگان فراهم شود. در این جلسه مدیران عامل شرکتهای ایران خودرو و سایپا گزارشی از روند تولید، میزان صادرات و هزینه ها ارائه و برخی مشکلات خود را همچون کمبود نقدینگی و تامین قطعات مطرح کردند.
    http://www.asrekhodro.com/News/24309

    پژو دوباره رفت

    شش سال پیش در چنین روزی در حالی که پژو حضور دوباره در ایران را خواستار شده بود با تولید 206 ایرانی این شرکت فرانسوی با بازار بزرگ ایران خداحافظی کرد. پژو از حدود 23 سال پیش با تولید پژو 405 همکاری با ایران خودرو را آغاز کرد. پس از آن این شرکت فعالیت های خود در ایران را گسترش داده و دیگر محصولات تحت برند پژو از جمله 206، روآ و پارس در ایران تولید شد. برخی از این خودروها مانند 206 نیز به محبوبیت بالایی در بازار ایران دست یافت.با این حال از اوایل سال جاری توقف ارسال قطعه به ایران موجب کاهش تولید برخی از این خودروها به ویژه توقف تولید پژو 206 شد. در این زمینه اعلام شد که شرکت پژو تحت فشار لابی صهیونیستی ارسال قطعه به ایران را متوقف کرده است.البته 206 تنها خودرو از خودروهای تحت برند پژو بود که درصد قابل توجهی از قطعات آن از سوی این شرکت فرانسوی تامین می شد به گونه ای که توقف ارسال قطعه نیز مستقیما این خودرو را نشانه گرفته بود.
    http://www.asrekhodro.com/News/24307

    آغاز تولید رسمی یک خودرو جدید در ایران
    شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق شرکت کرمان‌موتور از آغاز تولید رسمی خودرویJ5 در ایران خبرداد و گفت: همکاری‌ها با کمپانی JACGROUP در زمینه خودروسازی گسترش می‌یابد. میرعلینقی در مراسم افتتاح رسمی خط تولید خودروی جی5 گفت: خط تولید خودروی J5 فعالیت خود را ظرف روزهای گذشته آغاز کرده و امید می رود با توجه به کیفیت بالای این محصول و ارایه خدمات پس از فروش مطلوب، بتواند جایگاه مناسبی را در بازار کسب کند.مدیرعامل سابق شرکت کرمان موتور افزود: بسترهای صنعتی و تخصصی موجود در این گروه صنعتی، اجازه توسعه همزمان با تغییرات در نیاز و سلایق مشتریان در بازار را فراهم کرده است و بر همین اساس، این شرکت با نگاهی بازارمحور و منعطف، فعالیت خود را توسعه می دهد.
    http://www.asrekhodro.com/News/24304

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو