فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

تشکیل۸۲۶ پرونده تخلف خودرو در تعزیرات

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق بازرسی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از تشکیل ۸۲۶ پرونده گران تخلف خودرو و ارسال آن به تعزیرات خبر داد.

تشکیل۸۲۶ پرونده تخلف خودرو در تعزیرات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، معاون سابق بازرسی سازمان حمایت افزود: در خصوص گران فروشی خودرو از 24 مهر ماه تاکنون 443 پرونده به تعزیرات ارسال شده است، یک پرونده، احتکار 218 پرونده عدم درج قیمت ، 6 پرونده اختفا و امتناع از عرضه خودرو و 158 پرونده در خصوص سایر تخلف ها تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/24451
     
    تحریم فرصتی برای رفع وابستگی ها است
    شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق گروه خودروسازی سایپا گفت: در شرایط تحریم فرصتی ایجاد شده که باید به نحو مطلوب از این فرصت در راستای تولید و خودکفایی استفاده کرد در حالی که تغییرات شرایط ارزی نیز فرصت مناسبی برای افزایش تولیدات داخلی و جایگزینی آن با قطعات وارداتی است . سعید مدنی گفت : زمینه توسعه بازار فراهم است و باید از فرصتها به نحو مطلوب استفاده شود و با برنامه ریزی های دقیق و افزایش تولید ضمن توسعه بازارهای داخلی بازارهای صادراتی را نیز هدف گزاری کرد .وی واقعی شدن قیمت ارز را فرصتی برای تولید کنندگان دانست و تصریح کرد : با واقعی شدن قیمت ارز سریع میتوان تولید داخلی را توسعه داد و با توجه به سیاست رفع وابستگی کامل به خارج از کشور ، خودروسازان و قطعه سازان باید سعی و تلاش بیشتری در راستای رفع وابستگی و ارائه خدمات به صنعت کشور داشته باشند .
    http://www.asrekhodro.com/News/24450

    واردات خودروهای ایرانی را متوقف کردیم
    شش سال پیش در چنین روزی یک مقام وزارت بازرگانی عراق با اشاره به توقف واردات خودرو از ایران، اعلام کرد: در سال 2013 واردات انواع خودروهای خارجی به عراق آغاز می شود. وی افزود: این شرکت واردات انواع خودروهای ایرانی از جمله پراید صبا، سمند و دیگر خودروها را متوقف کرده است. سال آینده در نظر داریم خودروهایی نظیر نیسان ، پیک آپ و لند کروز به کشورمان وارد کنیم.
    http://www.asrekhodro.com/News/24453

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط