فونیکسریمکسبهتام

لزوم استقلال و خودکفایی در حوزه‌های صنعتی؛

تاکید بر حمایت از صنعت خودرو کشور در شرایط تحریم

عصر خودرو- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آینده موفق صنایع کشور درگرو حمایت و فعالیت در فضایی رقابتی است.

تاکید بر حمایت از صنعت خودرو کشور در شرایط تحریم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صداوسیما ، ­ علی گلمرادی با اشاره به لزوم استقلال و خودکفایی در حوزه‌های صنعتی در شرایط سخت تحریم افزود: باید در همه ­زمینه‌ها از ایجاد انحصار جلوگیری کنیم تا فضای کسب و کار رقابتی شود، زیرا آینده موفق صنایع ما در گرو فعالیت در فضای رقابتی است.
    وی با اشاره به برخی مشکلات پیش آمده برای صنعت خودرو و قطعه سازی کشور گفت: قطعا حمایت و مراقبت از خودرو سازان و قطعه سازان و تولیدکنندگان بزرگ داخلی و تداوم رونق صنعت خودروسازی یک ضرورت است و نباید در شرایط تحریم پشت شرکت‌های قطعه ساز داخلی را خالی کنیم، زیرا اگر شرکت‌های قطعه ساز با مشکل مواجه شده و موفق نشوند حتما صنعت خودرو ما شکست خواهد خورد و این همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.
    این نماینده مجلس افزود: باید برای توسعه قطعه سازان و رفع مشکلات و حاشیه‌های ایجاد شده برای آن‌ها تلاش­­و فضایی مناسب و البته رقابتی برای آن‌ها ایجاد کنیم.
    نماینده مردم بندر امام خمینی (ره) و امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انحصار گرایی‌ها در حوزه تولید خودرو و صنعت قطعه سازی گفت: با توجه به سوابق و پیشینه و نقش آفرینی این صنایع در سنوات گذشته باید امروز از این صنعت حمایت کنیم.
    وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص گروه قطعه سازی عظام گفت: این مطالب و مواضعی که در ارتباط باصنعت قطعه سازی شکل گرفته برای صنعت خودرو کشور همانند سم است و آب در آسیاب دشمنان ریختن است.
    گلمرادی افزود: باید در کنار مشکلات به نقاط قوت هر مجموعه نیز توجه ویژه داشته باشیم و البته در جهت رفع مشکلات نیز گام برداریم، اما نباید رفتار ما به گونه حذفی باشد یعنی به جای اینکه مجموعه‌ای را تقویت کرده ­و مشکلات را مرتفع کنیم ساده‌ترین کار این باشد که این‌ها را کنار بگذاریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو