فونیکسریمکسبهتام

مسافران محور تکاب - سقز با تلاش راهداران از سرمازدگی نجات یافتند

عصر خودرو- دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از مسافران و سرنشینان ۳۲ دستگاه خودرو سواری و باری که شب گذشته در محور «علی آباد - نخود دره» در محور تکاب به سقز گرفتار کولاک شده بودند با تلاش راهداران از خطر سرمازدگی نجات یافتند.

مسافران محور تکاب - سقز با تلاش راهداران از سرمازدگی نجات یافتند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، حبیب الله شیوخی افزود: این مسافران از سقز در کردستان راهی تکاب بودند و به علت مسدود بودن محور دو راهی ایرانخواه از محور سخت گذر علی آباد - نخود دره استفاده کردند که در گردنه های سخت گذر این محور در خطر سرمازدگی قرار داشتند.

    شیوخی ادامه داد: پس از اطلاع از وضعیت کولاکی محور علی آباد - نخود دره و گرفتار شدن خودروها در این محور راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب به این محور اعزام شدند و با خودروهای برف روب مسیر را برای تردد خودروهای گرفتار شده بازگشایی کردند.
    دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب اضافه کرد: برای بازگشایی مسیر و نجات خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک بیش از 30 کیلومتر از این محور را به مدت پنج ساعت برف روبی شد.
    شبوخی گفت: با حضور به موقع راهداران، مسافران و سرنشینان این خودروها که از سقز عازم تکاب بودند هیچ آسیبی ندیدند و به سلامت به مقصد رسیدند.
    وی اضافه کرد: راهداران تکاب روز گذشته تمام محورهای مواصلاتی این شهرستان را بازگشایی و برف روبی کردند و هم اینک نیز مشغول بازگشایی محور مسدود شده تکاب - دو راهی ایرانخواه هستند.
    شیوخی گفت: رانندگان خودروها و وسایل نقلیه هنگام بارش برف و کولاک برای تردد در محورهای بین شهری تکاب از وضعیت جاده ها اطلاع پیدا کرده و برای جلوگیری از گرفتار شدن در کولاک از تردد شبانه در محورها خودداری کنند.
    به گزارش ایرنا، اداره هواشناسی تکاب دمای هوای این شهرستان در شب گذشته را 9 درجه سانتی گراد زیر صفر به عنوان سردترین شهر آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته اعلام کرد.
    بارش برف و کولاک دیروز /دوشنبه/ تکاب را فراگرفته است و موجب اختلال در تردد در جاده های این شهرستان شده است.
    تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر جنوب آذربایجان غربی واقع است و جاده های سخت گذر و برف گیر دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو