فونیکسریمکسبهتام

هلال احمر خراسان شمالی به ۵۰ خودرو گرفتار در برف امداد رساند

عصر خودرو- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: به ۱۵۰ نفر از سرنشینان ۵۰ خودرو گرفتار در برف جاده های این استان امدادرسانی شد.

هلال احمر خراسان شمالی به ۵۰ خودرو گرفتار در برف امداد رساند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  ابوالفضل محبان،  اظهار داشت: نجاتگران این جمعیت به خودروهایی که به علت برف و یخبندان در جاده های محورهای سرحد و قوشخانه شیروان، جاده قدیم بدرانلو و گردنه امین الله گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند.

    وی افزود: هشت دستگاه خودرو در بخش سرحد و قوشخانه گیر افتاده بودند که امدادرسانی شدند و پنج دستگاه خودرو هم در جاده قدیم بدرانلو دچار مشکل شده بودند که امدادگران در حال امدادرسانی به آنان هستند، اما لغزندگی جاده و بارش برف، روند کمک رسانی را کند کرده است.
    وی مابقی امدادرسانی ها را مربوط به خودروهای گرفتار شده در گردنه امین الله در غرب بجنورد دانست و افزود: در گردنه امین الله شمار زیادی از مسافران به علت لغزندگی جاده و نیز حادثه ای که برای یک دستگاه تریلی پیش آمده، سرگردان شده اند.
    وی افزود: امروز امدادگران هلال احمر، نسبت به رهاسازی حدود 20 دستگاه خودرو عبوری نیز مبادرت داشته اند.
    محبان اظهار داشت: 2 تیم از امدادگران جمعیت هلال احمر در مقر پلیس راه، 2 تیم در گردنه امین الله و هشت تیم در مساجد سطح شهر بجنورد استقرار یافته اند تا نسبت به امداد رساندن و اسکان اضطراری مسافران اقدام کنند.
    وی گفت: جمعه شب 40 نفر از مسافران یک اتوبوس عبوری برای استراحت در مسجد اسکان داده شدند که با باز شدن جاده، به سفر خود ادامه خواهند داد.
    بارش برف از پنجشنبه شب در مناطق کوهستانی خراسان شمالی آغاز شده که امشب نیز به صورت پراکنده ادامه دارد.
    بنا به اعلام پلیس راه خراسان شمالی از ساعتی پیش بارش برف و کولاک برف موجب بسته شدن گردنه امین الله در غرب بجنورد و تخته باغلق در منطقه تنگه ترکمن در مسیر شهرستان مرزی راز و جرگلان شده است.
    7185/5132

    انتهای پیام /*

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو