فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت مطرح کرد:

وضعیت ترافیکی در سطح شهر روان است

عصر خودرو- رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: وضعیت ترافیکی در سطح شهر روان است و باران باعث راه بندان در اتوبان‌ها نشده است.

وضعیت ترافیکی در سطح شهر روان است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت  با اشاره به آخرین وضعیت اتوبان های تهران اظهار کرد: نقشه ترافیکی اکثر اتوبان‌های تهران در مقایسه با روزهای گذشته در همین ساعت، ترافیک روان مانند روزهای قبل را نشان می دهد.

    رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با اشاره به وضعیت ترافیکی اتوبان های تهران گفت: در اتوبان‌ها حکیم در هر دو مسیر غرب به شرق و شرق به غرب، اتوبان همت در هر دو مسیر غرب به شرق و شرق به غرب، اتوبان کردستان جنوب به شمال و شمال به جنوب، اتوبان جلال آل احمد شرق به غرب و غرب به شرق، اتوبان هاشمی رفسنجانی در هر دو مسیر و تمام خیابان‌های منتهی به این بزرگراه‌ها ترافیکی روان و همانند روزهای قبل را شاهد هستیم.

    وی در یایان تاکید کرد: درست است که امروز به دلیل بارش باران، مردم با خودروهای شخصی خودشان تردد کردند اما این موضوع سبب نشده تا اتوبان‌های تهران قفل شوند؛ رسانه ها بهتر است از انتشار اخبار کذب که منبع اصلی آنها فضای مجاز است پرهیز کنند چراکه این اخبار بر امنیت روانی مردم تاثیر مستقیم دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط