فونیکسریمکسبهتام

رئیس هیئت مدیره مدیران خودرو اعلام کرد:

نگرانی بابت خروج چری از ایران نداریم

عصر خودرو- در مراسم ویژه شرکت مدیران خودرو نماینده رسمی چری در ایران با حضور مدیران ارشد، اصحاب رسانه و مشتریان این برند به صورت رسمی محصول جدید خود را رونمایی و قیمت گذاری کرد. قائم مقام مدیرعامل چری در این نشست گفت: مدیران خودرو ۱۵ سال تجربه خودروسازی دارد و به هیچ عنوان با این شرایط اقتصادی بازار را ترک نمی‌کند.

نگرانی بابت خروج چری از ایران نداریم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو ، شو چینگ سونگ در خصوص برنامه عرضه این محصول در شرایط فعلی بازار گفت:  شرکت مدیران خودرو 15 سال تجربه خودروسازی دارد و در این مدت بازار خودرو بالا و پایین بسیار زیادی داشته است اما ما به هیچ عنوان عقب نشینی نکرده‌ایم و در این مدت 10 مدل جدید را به بازار عرضه کردیم. در سال 2015 که برند چری وارد بازار ایران شد هر سال دو مدل جدید از این برند به محصولات اضافه شد، و این نشان دهنده این است که ما به بازار و مشتریان نگاه ویژه‌ای داریم. در این 15 سال نزدیک 400 هزار مشتری از محصولات مدیران استفاده کرده‌اند که اعتماد مشتریان را نسبت به این برند نشان می‌دهد که باعث می‌شود ما رو به جلو حرکت کنیم.در شرایط کنونی ورود خودرو‌های خارجی ممنوع است و مشتریان باید بین گزینه‌های داخلی انتخاب خود را انجام دهند و برنامه ما این است که در این سگمنت نیاز مشتریان را با آریزو 6 مرتفع سازیم.
او در ادامه در خصوص میزان ساخت داخلی سازی خودرو آریزو6 اعلام کرد: در گام نخست این خودرو با ساخت داخل 20 درصدی در ایران تولید خواهد شد و در ادامه با شناسایی تامین کنندگان جدید تلاش خواهیم کرد تا این میزان داخلی سازی را به سطح 40 درصد برسانیم.
رئیس هیئت مدیره چری نیز در این گفت گو اعلام کرد: قیمت‌گذاری تمام خودروها متأثر ازنرخ ارز هستند؛ اما با توجه به اینکه قدرت خرید مردم و شرایط بازار توان عرضه محصولات با قیمت نرخ آزاد ارز را ندارد، قیمت‌ها بر اساس نرخ ارز 8200 تومانی و مبنای نرخ ارز نیمایی تعیین می‌شود.در حال حاضر شرکت‌های خارجی که با آنها کار می‌کنیم تحت فشار از سوی آمریکا هستند و ما به صورتی فعالیت خود را ادامه می‌دهیم که آنها نتوانند مسیر حرکتی ما را تشخیص دهند تا به سرعت مانع فعالیت ما شوند.این تحریم‌ها ادامه دار نیستند و بالاخره این دوره نیز تمام می‌شود.ما در حال حاضر در ارگ جدید برای ساخت قطعات داخل محلی را احداث و در کنار آن واحد R&D را راه اندازی کرده‌ایم.ما با چری برای تعمیق ساخت قطعات در داخل برنامه ریزی را انجام داده‌ایم که دغدغه ما را نسبت به خروج چری از بازار کم می‌کند.
وی تاکید کرد: هیچ‌یک از برنامه‌های گذشته متوقف نشده و کماکان برنامه‌ها در حال پیگیری هستند. اما قطعاً در چنین شرایطی که رکود و تحریم‌ها وجود دارند، سرعت فعالیت کمتر شده است. البته ضمن اینکه طبق برنامه، تولید محصولات جدید هم داشته ایم و علی‌رغم تمام مشکلات شرکت‌ها حرکت رو به جلو خود را ادامه داده‌اند..
بهرام شریعت با اشاره به این که در سال 96 فاز دوم کارخانه که با هدف گسترش رنگ افتتاح شد، اظهار کرد: این فاز در مدت حدود یک سال و سه ماه، به انتها رسید و طی آن 60 هزار دستگاه به ظرفیت‌های قبلی اضافه شد. اما انتظار این نبود که بلافاصله با اتمام آن، با موضوع تحریم‌های شدید روبرو شویم تا جایی که حتی نتوانیم از ظرفیت فاز یک نیز بهره‌مند شویم. بنابراین صراحتاً می‌توانیم اعلام کنیم در حال حاضر میزان فعالیت‌ها بسیار کمتر از ظرفیت ما هستند.در حال حاضر میزان تولید خط ما 160 هزار دستگاه در سال است.
در ادامه این نشست مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو اعلام کرد: 70 درصد قطعات این خودرو با سایر خودروهای چری یکسان است، و برای 30 درصد باقیمانده برنامه تامین قطعات ریخته شده است.
گرمان در ادامه افزود: ما تکنسین‌های خود را برای آموزش به چین فرستادیم تا تعمیرات این مدل را فرا بگیرند و سپس از طریق آنها به دیگر تکنسین‌ها آموزش‌های لازم را ارائه کنیم. در حال حاضر 94 نمایندگی چری تمام دوره ها را گذرانده‌اند و آماده خدمات رسانی هستند.
در این مراسم قیمت این خودرو 289 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
      آرشیو