فونیکسریمکسبهتام

مشخصات برلیانس H۳۳۰ دنده‌ای + تصاویر

عصر خودرو-برلیانس، قدیمی‌ترین شریک چینی گروه پارس خودرو است که با همکاری پارس خودرو و سایپا از سال ۹۳ به صورت وارداتی و مونتاژ، وارد بازار ایران شد.

مشخصات برلیانس H۳۳۰ دنده‌ای + تصاویر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲:۰۰
  • مشخصات برلیانس H330 دنده‌ای + تصاویر
  • مشخصات برلیانس H330 دنده‌ای + تصاویر
  • مشخصات برلیانس H330 دنده‌ای + تصاویر
  • مشخصات برلیانس H330 دنده‌ای + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، شرکت برلیانس یکی از شرکت‌های چینی تولیدکننده خودروست که در سال 1992 تاسیس شد و امروزه همکاری‌هایی را با شرکت بی ام و دارد و تولیداتش شامل سگمنت‌های مختلف خودرو‌های سواری می‌شوند و علاوه بر تولید محصولات خود، تولیدات دیگر برند‌های آلمانی و ژاپنی را نیز به بازار چین عرضه می‌کند. محصولات این شرکت با همکاری پارس خودرو و سایپا از سال 93 به صورت وارداتی و مونتاژ وارد بازار ایران شدند و توانستند با ارائه‌ کیفیت بهتر نسبت به تولیدات وطنی و پشتوانه خوب مونتاژ پارس خودرو توجهات را به خود جلب کنند.

دومین سدان مونتاژی برلیانس در ایران، H330 نام دارد که خودرویی مناسب برای مصارف روزمره‌ی خانواده‌های ایرانی است. برلیانس H330 در بازار رقبایی همچون دنا پلاس، بسترن B30، BYD F3 و آریو دارد. تا چندی پیش این خودرو با موتور 1498 سی سی مشابه با برلیانس‌های سری H200 به بازار عرضه می‌شد، اما اخیرا پارس خودرو سری H300 را با موتور جدید‌تر و قوی‌تر 1650 سی سی و تریم داخلی مشکی به بازار عرضه می‌کند که جذاب‌تر از گذشته به نظر می‌رسد.
پیشرانه‌ی جدیدی که برای برلیانس‌ها در نظر گرفته شده، یک موتور 1650 سی سی است که با همکاری شرکت برلیانس تولید شده و مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ یا VVT بوده که همانطور که خواهیم دید، مصرف سوخت مناسبی را برای این خودرو‌ها رقم می‌زند. این موتور که استاندارد آلایندگی یورو 5 را پاس کرده و مجهز به سیستم‌های EOBD و IUPR است، می‌تواند حداکثر 114 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه و 154 نیوتون متر گشتاور را در 4000 دور بر دقیقه آزاد کند که رقمی نسبتا مطلوب به نظر می‌رسد.شرایط فروش مناسبی توسط پارس خودرو برای H330 در نظر گرفته شده و خودروی محبوبی حتی در بازار دست دوم در این محدوده‌ی قیمتی محسوب می‌شود.
پارامتر‌های مصرف سوخت برلیانس

در بحث مصرف سوخت، برلیانس هم چنان اقتصادی ظاهر می‌شود. در نسخه‌های دستی قادر خواهید بود تا مصرف سوخت 6.4 لیتر در بزرگراه، 9.6 لیتر در شهر و 7.6 لیتر به صورت ترکیبی را ثبت کنید.
در نسخه‌های مجهز به گیربکس اتوماتیک نیز ارقام چندان تغییری ندارند و اندازه گیری‌ها 6.6 لیتر در بزرگراه، 9.9 لیتر در شهر و 7.8 لیتر در حالت ترکیبی را نشان می‌دهند. با توجه به حجم باک 55 لیتری این خودرو، به نظر می‌رسد مراجعه‌های اندکی به پمپ بنزین‌ها داشته باشید. هم چنین این مجموعه‌ی قوای پیشرانه تمام آزمایش‌های فنی و کیفی شرکت بازرسی و استاندارد را نیز با موفقیت گذرانده است و مناسب آب و هوا و شرایط جاده‌های کشور خواهد بود.
امکانات و تجهیزات برلیانس موتور جدید

در برلیانس‌های جدید تفاوت‌های اندکی در امکانات نسبت به نسخه‌های قبلی ایجاد شده است. مطابق اطلاعات اعلامی کارخانه، سیستم مالتی مدیا به همراه رهیاب جز تجهیزات انتخابی نسخه‌ی اتوماتیک است و تو دوزی داخلی نیز به مشکی تغییر رنگ داده است و در نسخه‌ی کراس قادر به انتخاب کروز کنترل برای خودروی خود خواهید بود.

سایر امکانات همانند قبل هستند و امکاناتی مانند کامپیوتر سفری، سنسور دنده عقب، دو کیسه‌ی هوا، سانروف برقی، تهویه هوای مکانیکی در مدل دستی و تهویه هوای برقی در مدل اتوماتیک، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم ترمز ABS+EBD، فرمان برقی با غربیلک چرمی و تجهیزاتی دیگر را در این خودرو‌ها شاهد خواهید بود که در این رده‌ی قیمتی کافی به نظر می‌رسد. صندوق عقب 460 لیتری در نسخه‌ی H330 و 314 لیتر در نسخه H320 و کراس نیز مناسب مصرف خانواده‌های کوچک و متوسط خواهد بود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو