فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد؛

امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در ۱۸ استان‌ متاثر از حوادث جوی

عصر خودرو- سلیمی آخرین وضعیت امدادرسانی به حادثه‌دیدگان حوادث جوی در کشور را تشریح کرد.

امدادرسانی به بیش از ۵ هزار نفر در ۱۸ استان‌ متاثر از حوادث جوی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر   با اشاره به بارش برف و باران در کشور اظهار کرد: از تاریخ 13 بهمن تا صبح امروز (16 بهمن) 18 استان آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، تهران، خراسان جنوبی شمالی و رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران و هرمزگان متاثر از سیل، برف و کولاک بودند.
    رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: در این مدت به 5770 تن امدادرسانی شده است و 591 نفر نیز اسکان اضطراری دریافت کردند.

    سلیمی با اشاره تخلیه آب از 30‌واحد مسکونی تصریح کرد: 432 دستگاه خودرو درگیر در برف و 8 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر رهاسازی شدند.
    وی با بیان اینکه امدادرسانی‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: 551 نفر از نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در قالب 161 تیم برای امدادرسانی به مناطق اعزام شدند.

    رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: 70 دستگاه چادر، 520 تخته پتو، 130 تخته موکت، 335 کیلوگرم نایلون، 193 بسته غذایی و 365 قوطی کنسرو در بین مناطق توزیع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط