فونیکسریمکسبهتام

دوئل شهردار «منهتن» و دارا خسروشاهی؛

اوبر از قوانین جدید تاکسیرانی در نیویورک شکایت کرد

عصر خودرو-شرکت اوبر از قوانین شهری جدید در نیویورک شکایت کرد. این قوانین فشار زیادی را به رانندگان سرویس های اوبر وارد می کند و باعث می شود این رانندگان در تامین معیشت خود نیز دچار مشکل شوند.

اوبر از قوانین جدید تاکسیرانی در نیویورک شکایت کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از انتخاب ، شرکت اوبر از قوانین شهری جدید در نیویورک شکایت کرد. این قوانین فشار زیادی را به رانندگان سرویس های اوبر وارد می کند و باعث می شود این رانندگان در تامین معیشت خود نیز دچار مشکل شوند.

      اوبر از مجوزهای اجباری جدیدی که شهرداری نیویورک برای فعالیت رانندگان اوبر تعیین کرده شکایت کرد. این قوانین از اوت 2018 در دستور کار شهرداری قرار داشته است.

    نگاهی به شکایتی که اوبر مطرح کرده نشان می دهد که اوبر نسبت به مجوز جدید وسایل نقلیه خود شکایت دارد. درواقع اوبر به دنبال معکوس کردن روند برخی از مجوزهای خود است.

    جالب است که شهرداری نیویورک نیز برای حمایت از رانندگان تاکسی وابسته به شهرداری این سیستم جدید را پیاده کرده است، سیستمی که در تلاش است با محدود کردن تعداد وسایل نقلیه اوبر در جاده ها، به رانندگان تاکسی کمک کند تا آن ها هم مسافر بگیرند. ایالت نیویورک نیز قوانینی را تصویب کرده که حداقل نرخ ساعتی را برای رانندگان تعیین می کند  و در تلاش است تا رقابت تاکسی های دولتی با اوبر را متعادل کند.

    با همه این ها اوبر در دادخواست خود اعلام کرده که این روش نه تنها باعث رقابت نمی شود، بلکه تنها به رانندگان اوبر فشار وارد می کند و معیشت آنان را به هم می زند.

    وضعیت وقتی پیچیده تر می شود که بدانیم؛ اتحادیه  تاکسیرانان  نیویورک از تصمیم شهرداری برای محدود کردن مجوز های اوبر در شرایط بحران اقتصادی دفاع کرده است. در این بیانیه آمده است: "هشت راننده تاکسی به خاطر بحران ایجاد شده توسط اوبر خودکشی کرده اند و بسیاری از رانندگان نیز با مشکلات مالی و بحران افسردگی رو به رو شده اند."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو