فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:

رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف ایذه و اندیکا

عصر خودرو- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک ایذه و اندیکا با کمک نیروهای امدادی انجام شد.

رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف ایذه و اندیکا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، علی خدادادی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهرستان اندیکا شاهد گرفتار شدن خودروهای عبوری در برف و کولاک در محور تاراز - چهارمحال و بختیاری بودیم که از صبح روز گذشته تا بامداد امروز امدادرسانی شد.

    وی افزود: رهاسازی و امدادرسانی 410 خودروی گرفتار در برف و کولاک شدید متشکل از یک هزار و 160 نفر در این محور انجام شد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: سه تیم امداد و نجات در قالی 15نجاتگر و دو خودروی آمبولانس و نجات به اندیکا اعزام و 85 بسته غذایی 24 ساعته، 195 قوطی کنسرو، 30 بسته خرما و 180 بطری آب معدنی بزرگ بین آنها توزیع شد.

    خدادادی بیان کرد: در شهرستان ایذه از صبح روز گذشته تا شب نیز شاهد گرفتار شدن خودروهای عبوری در برف و کولاک در محور ایذه - چهارمحال و بختیاری بودیم.

    وی ادامه داد: رهاسازی دو خودرو متشکل از هشت نفر  گرفتار در برف و کولاک در روستای حاجی کمال دهدز توسط یک تیم پنح نفره امداد و نجات و یک دستگاه آمبولانس و همچنین رهاسازی 30 خودرو متشکل از 70 نفر  گرفتار در برف و کولاک در روستاهای  بلوط بلند و حاجی کمال دهدز توسط یک تیم دیگر پنج نفره امداد و نجات و یک دستگاه آمبولانس با همکاری عوامل راهداری شهرستان انجام شد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ایذه عصر روز گذشته نیز رهاسازی 18 خودرو متشکل از 60 نفر  گرفتار در برف و کولاک در روستای  داودی های بخش دهدز توسط دو تیم 10 نفره امداد و نجات و دو دستگاه آمبولانس و خودروی نجات انجام شد.

    خدادادی با اشاره به گرفتار شدن خودروهای عبوری در برف و کولاک در منطقه امامزاده عبدالله اضافه کرد: رهاسازی و امدادرسانی پنج خودروی گرفتار در برف و کولاک شدید متشکل از 25 نفر در این شهرستان انجام شد.

    وی یادآور شد: دو تیم امداد و نجات در قالب10نجاتگر و دو خودروی آمبولانس و نجات نیز به باغملک اعزام شد.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان با اشاره به اینکه توزیع اقلام غذایی بین آسیب دیدگان گفت: امدادرسانی در منطقه امامزاده عبدالله باغملک ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو