فونیکسریمکسبهتام

امدادرسانی به ۲۸۰ گرفتار در برف و کولاک محورهای مهدیشهر سمنان

عصر خودرو- معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از امدادرسانی به حدود ۲۸۰ گرفتار در برف و کولاک در این استان خبر داد.

امدادرسانی به ۲۸۰ گرفتار در برف و کولاک محورهای مهدیشهر سمنان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، علی یحیایی  اظهار کرد: عمده این افراد در محورهای شملی استان در شهرستان مهدیشهر گرفتار برف و بوران شده بودند.

    وی از گرفتار شدن ده‌ها خودرو در محورهای برف‌گیر شهرستان مهدیشهر خبر داد و افزود: تیم‌های امدادی هلال‌احمر با حضور در این محورها به امدادرسانی به گرفتاران در برف پرداختند.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان از رهاسازی نزدیک به 70 خودروی گرفتار در برف و کولاک خبر داد و گفت: چندین تیم امدادرسان از هلال‌احمر به محورهای شهمیرزاد - چاشم ، فولاد محله – کیاسر و شهمیرزاد- فولادمحله و...اعزام شدند.

    یحیایی از عموم مسافران و رانندگان خواست در سفر به محورهای برفگیر و کوهستانی این استان ضمن اطمینان از وضعیت محور از به همراه داشتن تجهیزات زمستانی خودروی خود مطمئن شوند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان نیز از بارش برف در محورهای «شهمیرزاد - فولادمحله»، سمنان-افتر-فیروزکوه "، دیباج-گلوگاه، دامغان-چشمه‌علی" و برخی محورهای روستایی الین مناطق خبر داد.

    احسان منصور کیایی  با اعلام این خبر اظهار کرد: با وجود بارش برف، براساس تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش همکاران راهداری، رفت‌وآمد در همه محورهای این استان در جریان است. به همراه داشتن زنجیرچرخ و سوخت کافی در این محورها الزامی است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به لغزنده بودن این محورها تصریح کرد: به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در این محورها ضروری است.

    کیایی از کاربران این جاده‌ها خواست با توجه به وضعیت جوی این مناطق از سفرهای غیرضرور به مناطق کوهستانی و برف‌گیر این استان اجتناب کنند و در صورت سفر از سیستم گرمایشی و تجهزات زمستانی خودروی خود مطمئن شوند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پاسخ به پرسشی در خصوص ممنوعیت‌های ترافیکی این استان یادآور شد: محور شاهرود - رامیان تا گردنه اولنگ تنها محور این استان است که به‌علت فقدان ایمنی لازم تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد در آن ممنوع است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در پاسخ به پرسشی در خصوص پیش‌فروش بلیط‌های نوروزی در این استان گفت: فرآیند پیش‌فروش اینترنتی و حضوری بلیط سفرهای نوروزی سال 1398 از 12 اسفندماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

    کیانی گفت: هم‌استانی‌ها علاوه بر خرید اینترنتی می‌توانند با حضور در پایانه‌های مسافربری و یا دفاتر فروش بلیت در سطح شهرهای استان نسبت به خرید بلیط سفر خود اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو