فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا:

روزانه ۴۴ نفر در جاده‌های کشور کشته می‌شوند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: همچنان با افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی سفرها در کشور روبه‌رو هستیم. آمار جان‌باختگان به طور متوسط ۴۴ نفر در روز بوده است که شایسته کشور ما نیست.

روزانه ۴۴ نفر در جاده‌های کشور کشته می‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا صبح امروز در رزمایش مشترک نوروزی سازمان‌های مرتبط با سفر که در ضلع جنوبی حرم حضرت امام (ره) برگزار شد، اظهار کرد: پلیس راهور با هدف گذاری مشترک و با همسو کردن فعالیت‌ها و منافع منابع و ظرفیت‌ها برای روان سازی ترافیک و افزایش ایمنی عبور و مرور هر سال اقدام به برگزاری طرح‌های مشترک مانند طرح‌های تابستانه زمستانه نوروزی و غیره می‌کند.

    وی افزود: در سال‌های اخیر با تلاش پلیس و سایر دستگاه‌های مختلف با ترافیک شاهد ارتقا انضباط ترافیکی و افزایش سطح آگاهی ترافیکی جامعه هستیم.

    رئیس پلیس راهور ناجا گفت: یکی از محورهای اساسی پلیس برای گسترش و بسته ترافیکی بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات موجود به خصوص در رسانه‌های ارتباط جمعی به ویژه رسانه ملی جلب مشارکت گروه‌های مرجع و اقشار مختلف در ارتقا فرهنگ ترافیک استفاده از تکنولوژی‌های جدید برای کنترل رفتارهای رانندگان راه‌اندازی کمپین‌های مرتبط با تصادفات و آثار سو آن در جامعه است که آثار و نتایج قابل قبولی را در بر داشته است و تعداد کشته‌های رانندگی از 27 هزار و 760 نفر در سال 84 به 16 هزار و 201 نفر در سال 96 تقلیل یافته است تعداد 11 هزار و 599 نفر معادل 41 درصد این کاهش را نشان می‌دهد.

    هادیانفر گفت: در این بازه زمانی تعداد خودروهای کشور بیش از 186 درصد و موتورها بیش از 154 درصد رشد داشته است.

    وی ادامه داد: همچنان با افزایش 10 تا 15 درصدی سفرها در کشور روبه‌رو هستیم. آمار جان‌باختگان به طور متوسط 44 نفر در روز بوده است، البته این تعداد کشته شایسته کشور ما نیست و باید با تلاش و ارائه خدمات بهتر تعداد کاهش تصادفات را کم کنیم.

    رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد که سالانه 7 درصد از درآمد ناخالص ملی صرف تصادفات جاده‌ها می‌شود

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو