فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹ (۵)

بازدید خود از اتومکانیکای استانبول را مدیریت کنید

عصر خودرو- استانبول هفته آینده میزبان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فعالان صنعت خودرو، قطعه‌سازی و صنایع وابسته به آن است، جایی که اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹ در مرکز نمایشگاهی تویاپ این شهر برگزار خواهد شد.

بازدید خود از اتومکانیکای استانبول را مدیریت کنید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اتومکانیکای استانبول 2019 امکاناتی را فراهم کرده است که بازدیدکنندگان می‌توانند پیش از حضور در نمایشگاه اطلاعات لازم در مورد شرکت‌کنندگان را کسب کنند و حتی از همین طریق با آن‌ها ارتباط بگیرند. در این بخش مروری کوتاه بر چگونگی بهره‌گیری از این امکان را مرور خواهیم کرد. با گزارش‌های بیشتر خبرنگاران "عصر خودرو" از این رویداد مهم صنعت قطعه‌سازی و صنایع وابسته به خودرو همراه باشید.
    ***
    وقتی برای بازدید از نمایشگاهی با بیش از 1300 غرفه برنامه‌ریزی می‌کنید، قطعات یافتن غرفه‌هایی که با خواسته‌های شما تطبیق داشته باشند دشوارترین بخش کار است. حتی اگر بدانید به سراغ کدام غرفه باید بروید یافتن آن غرفه در نمایشگاهی بزرگ می‌تواند دشوار باشد اما اتومکانیکای استانبول 2019 کار را برای بازدیدکنندگان راحت کرده است.
    در وبسایت این نمایشگاه می‌توانید لیست کامل شرکت‌کنندگان را ببینید و علاوه بر این امکان جستجو بین غرفه‌ها برحسب گروه کالایی و خدماتی و کشور نیز وجود دارد و به این ترتیب به‌راحتی می‌توانید غرفه مورد نظرتان را بیابید.


    علاوه بر این برای هر غرفه اطلاعات کاملی در وبسایت درج شده است و راه‌های تماس نیز برقرار است تا از این طریق بتوان پیش از حضور در نمایشگاه، قرار ملاقات‌ را نیز مدیریت کرد.
    به علاقه‌مندان شرکت در اتومکانیکای استانبول 2019 توصیه می‌شود پیش از حضور در نمایشگاه از طریق وبسایت، اطلاعات لازم را کسب و ملاقات‌های خود را مدیریت کنند. برای بهره‌مندی از این خدمات می‌توانید اینجا را ببینید.
    ****
    نمایشگاه اتومکانیکای استانبول در روزهای 15 تا 18 فروردین‌ماه با حضور بیش از 1400 شرکت از سراسر جهان در ترکیه برگزار شد. شرکت دروازه تجارت فراسو، نماینده رسمی مجموعه مسه فرانکفورت در ایران ثبت‌نام و هماهنگی حضور شرکت‌ها و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه را بر عهده داشت و پاویون ایران توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران برپا شده بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت automechanika-istanbul.tr.messefrankfurt.com مراجعه کنید. برای ثبت‌نام در دوره آینده و یا کسب اطلاع در زمینه حضور در دیگر نمایشگاه‌های خانواده اتومکانیکا در سرتاسر جهان می‌توانید از طریق شرکت دروازه تجارت فراسو نسبت به کسب اطلاعات اقدام نمایید. برای این منظور می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط