فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس کرمانشاه مطرح کرد:

کاهش ۴۳ درصدی تلفات جاده‌ای در کرمانشاه

عصر خودرو- رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: تلفات جاده‌ای در استان از ۲۸ اسفند تا ۱۶ فروردین ۴۳ درصد کاهش داشته است.

کاهش ۴۳ درصدی تلفات جاده‌ای در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مدت زمان یاد شده 10 فقره تصادف فوتی رخ داد که 9 فقره مربوط به محورهای برون شهری و یک فقره نیز مربوط به محورهای درون شهری استان بوده است.

    وی افزود: در جریان این سوانح 16 نفر کشته شدند که 15 نفر آنها در سوانح برون شهری و یک نفر هم در سوانح درون شهری جان خود را از دست دادند.

    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در سوانح رانندگی درون شهری نوروز گذشته 7 نفر و برون شهری 21 نفر جان خود را از دست داده بودند، گفت: در نوروز امسال به ترتیب شاهد کاهش 86 و 29 درصدی جان باختگان درون و برون شهری بودیم.

    وی همچنین از وقوع 274 فقره تصادف جرحی درون و برون شهری طی 28 اسفند 97 تا 16 فروردین 98 خبر داد و تصریح کرد: در جریان این سوانح 431 نفر مصدوم شدند که 222 نفر در سوانح برون شهری و 209 نفر نیز در سوانح درون شهری آسیب دیدند.

    سردار امان اللهی ادامه داد: در سوانح جرحی برون شهری ایام نوروز امسال نسبت به سال قبل 30 درصد و در سوانح جرحی درون شهری نیز 8 درصد کاهش داشته‌ایم.

    وی همچنین تعداد سوانح خسارتی درون شهری در مدت یاد شده را نیز 745 مورد و برون شهری را 187 مورد ذکر کرد و گفت: این مقدار سانحه نسبت به سال قبل با رشد مواجه بوده است.

    رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشتر سوانح رانندگی برون شهری در محورهای کرمانشاه - صحنه، کرمانشاه اسلام آبادغرب و کرمانشاه - کامیاران رخ داده است، افزود: بیشترین حوادث رانندگی نیز از سوی خودروهای پراید، پژو و وانت بوده است.

    وی تصریح کرد: واژگونی خودروها و خروج از جاده با 55 درصد بیشترین علل سوانح جاده‌ای برون شهری در ایام نوروز 98 بود.

    سردار امان اللهی در پایان، جریمه‌های صادر شده برای رانندگان متخلف استان در ایام نوروز امسال را 4 میلیارد و 381 میلیون و 868 هزار تومان عنوان کرد و گفت: 2 میلیارد و 730 میلیون و 824 هزار تومان این جریمه‌ها در جاده‌های برون شهری و یک میلیارد و 651 میلیون و 44 هزار تومان آن نیز در محورهای درون شهری صادر شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو