فونیکسریمکسبهتام

معاون ساخت آزاد راه‌ها مطرح کرد؛

الکترونیکی کردن تمام آزادراه‌ها تا پایان تیر ماه

مرحله نصب تجهیزات الکترونیکی در آزادراه‌ها آغاز شد

عصر خودرو- گفت: تمام آزادراه‌های بزرگ کشور تا پایان تیر ماه عوارض خود را به صورت الکترونیکی از مسافران دریافت می‌کنند.

الکترونیکی کردن تمام آزادراه‌ها تا پایان تیر ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سید حسین میرشفیع، معاون توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور با بیان اینکه طرح الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها با برچسب‌های الکترونیکی پرداخت عوارض  که پیش از این اجرا شده بود، هماهنگ شده است، گفت: در این طرح طبق هماهنگی‌هایی که با بانک مسکن انجام شده و شماره‌ها و پلاک‌هایی که پیش از این تگ خریداری کرده بودند از طریق ارتباط با این طرح می‌توانند عوارض خود را با خرید اعتبار پرداخت کنند.

    وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند با اپلیکیشن‌های مختلف از جمله آنی‌رو و کیپاد عوارض خود را پرداخت کنند، گفت: در مرحله اول میزان خطا در اجرای الکترونیکی کردن عوارض زیر یک درصد بوده و ما بعد از صفر کردن ایرادات سعی خواهیم کرد این طرح را در تمام آزادراه‌های کشور اجرا کنیم.میرشفیع توضیح داد: در مرحله بعد آزادراه تهران – پردیس، قزوین – رشت، تبریز – زنجان، کنارگذر مشهد، قم، کاشان، اصفهان، مشهد – بافق و ساوه – سلفچگان  اجرا خواهیم کرد.

    معاون توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت تصریح کرد: در تمام آزادراه‌های کشور مرحله نصب تجهیزات و برداشتن باجه‌های دریافت عوارض آغاز شده و با همکاری‌های بخش خصوصی و مرحله به مرحله اجرای طرح الکترونیکی کردن را آغاز می‌کنیم.

    وی تأکید کرد: تا پایان تیر ماه تمام آزادراه‌های کشور مجهز به الکترونیکی کردن عوارض می‌شوند و طبق تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت‌های مختلف منعقد کرده‌ایم اجرای این طرح نقش بسیار مؤثری در کاهش ترافیک‌های جاده‌ای، کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه تهیه کاغذ دارد.

    میرشفیع با اشاره  به اینکه جریمه عدم پرداخت عوارض الکترونیکی از 10 اردیبهشت ماه اعمال شده است، افزود: در مرحله اول این طرح افرادی که به طور قطع عوارض خود را پرداخت نکرده‌اند، جریمه و بعد از آن به صورت مرحله به مرحله جریمه می‌شوند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو