فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

بهره برداری از پروژه مترو شهر جدید هشتگرد در نیمه اول امسال

عصر خودرو- طاهرخانی در حاشیه بازدید از پروژه متروی هشتگرد به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهره برداری این پروژه در نیمه اول امسال اشاره کرد.

بهره برداری از پروژه مترو شهر جدید هشتگرد در نیمه اول امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید به همراه حسن روانفر عضو هیئت‌مدیره، محمدرضا توکلی مدیر حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهر‌های جدید، داود صفدری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و سایر مدیران و مسئولان منطقه‌ای از پروژه در حال اجرای متروی هشتگرد بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات پروژه قرار گرفت.
    طاهرخانی در این بازدید ضمن دیدار با پیمانکاران ضمن بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه، موضوعاتی از جمله تامین منابع مالی مورد نیاز جهت کار‌های باقیمانده سیویل، سوزن، فنس پیرامونی، خرید تجهیزات ایستگاه و برق بالا سری را مورد بررسی قرار داده و تصمیماتی را در جهت تسریع هرچه بیشتر روند تکمیلی پروژه در دستور کار قرار داد.

    وی در این بازدید ضمن اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهره برداری پروژه در نیمه اول سال 98 و اهمیت این موضوع اعلام کرد که مجموعه سپاسد و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و بکارگیری تمام امکانات نسبت به تسریع در انجام کار‌های باقیمانده اقدام کند.

    گفتنی است وزیر راه و شهرسازی چندی پیش در حاشیه بازدید از پروژه در حال احداث خط متروی هشتگرد در جمع خبرنگاران گفته بود که متروی هشتگرد یکی از پروژه‌های متفاوتی است که در دستور کار قرار ما قرار دارد. اگرچه آزادسازی مسیر و تامین امکانات فنی مورد نیاز پروژه تا کنون زمان زیادی برده، ولی خوشبختانه عملیات از نظر کیفی بسیار خوب پیش رفته است.

    اسلامی در ادامه از پیشرفت فیزیکی بیش از ٧٧ درصدی این پروژه خبر داد و گفت :هم اکنون اکثر تجهیزات و امکانات پروژه تأمین و در اختیار پیمانکاران قرار گرفته تا هرچه سریعتر نصب شود.

    وی با تأکید بر اینکه این پروژه تا اواسط تابستان ٩8 به بهره‌برداری خواهد رسید، اعلام کرد مردم اطمینان داشته باشند که در روند کار وقفه‌ای به وجود نمی‌آید و اراده‌ای مصمم برای تکمیل طرح ازسوی تمامی دست اندرکاران، نمایندگان، استانداری و شرکت عمران شهر‌های جدید در این حوزه وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو