فونیکسریمکسبهتام

مک لارن ۷۲۰S هیبریدی در راه است؛ قدرتمندتر از مدل استاندارد

عصر خودرو- مک لارن ۷۲۰S هیبریدی در آینده معرفی می شود. انتظار می رود این خودرو دارای یک موتور بنزینی ۸ سیلندر و یک موتور برقی باشد.

مک لارن ۷۲۰S هیبریدی در راه است؛ قدرتمندتر از مدل استاندارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از کلیک ، مک لارن در حال توسعه چندین خودروی جدید بوده که از محصولات کنونی آن، سریع تر است. این خودروها در برنامه Track25 این برند انگلیسی قرار می گیرند.

    یکی از این محصولات جذاب این برند، مک لارن 720S است. این خودروی سوپراسپرت به یک موتور 8 سیلندر با حجم 4.0 لیتر مجهز شده که همراه با توربوشارژر دوقلو، قادر به تولید 710 اسب بخار قدرت است. سرعت این محصول در مدت زمان 2.8 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت می رسد.

    در حالی که این خودرو عملکرد بی نظیری دارد، آیا مک لارن می تواند آن را سریع تر کند؟ جواب این سوال، مک لارن 720S هیبریدی است!

    استفاده از سیستم هیبریدی باعث بهبود عملکرد یک خودرو می شود، این موضوع را در رابطه با مک لارن P1 شاهد هستیم. به تازگی تصاویر جاسوسی از نمونه آزمایشی این خودرو به اینترنت راه پیدا کرده است.

    انتظار می رود مک لارن 720S هیبریدی به موتور 8 سیلندر مورد استفاده در نمونه استاندارد مجهز شود و همچنین دارای یک موتور برقی نیز باشد. این ترکیب به معنای تولید قدرت بالاتر از 710 اسب بخار است.

    فراری در گذشته نه چندان دور از خودروی F8 Tributo رونمایی کرد (فراری F8 Tributo معرفی شد؛ یک سوپراسپرت جذاب و قدرتمند). این خودرو به یک موتور 8 سیلندر 3.8 لیتری مجهز شده که قادر به تولید 720 اسب بخار قدرت است. مک لارن 720S هیبریدی در مقایسه با محصول فراری، قدرت بیشتری را در اختیار راننده قرار می دهد.

    شرکت فراری قصد دارد در آینده نزدیک از یک سوپراسپرت هیبریدی رونمایی کند. این خودرو که در رده ای پایین تر از 812 سوپرفست قرار می گیرد، احتمالا قیمت بالاتری نسبت به مک لارن 720S هیبریدی داشته باشد. انتظار می رود در آینده شاهد رقابت سنگینی میان این دو محصول باشیم.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط