فونیکسریمکسبهتام

حوزه حمل ونقل پیشران اقتصاد مقاومتی است

عصر خودرو- رئیس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری گفت: حوزه حمل ونقل در کشور پیشران اقتصاد مقاومتی است و باید از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این حوزه استفاده شود.

حوزه حمل ونقل پیشران اقتصاد مقاومتی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علی اکرمی فر رئیس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک با معاونت حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه ما سابقه همکاری طولانی با وزارت راه و شهرسازی در حوزه تحول و پیشرفت موضوعات حمل ونقلی داشته‌ایم، گفت: این همکاری‌ها از سالهای قبل آغاز شده و توانسته نتایج بسیار خوبی را در حوزه حمل ونقل داشته باشد.

    وی گفت: برنامه‌ریزی جدی برای افزایش همکاری با وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل و ایمنی حمل ونقل در دستور کار است و امیدواریم در آینده نزدیک به نتایج خوبی برسد.

    رئیس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هماهنگی بین دستگاه‌ها برای تأمین نیازها ضروری است، گفت: یکی از نهادهای اصلی و اساسی کشور برای خروج از شرایط بحران تحریم، حوزه حمل و نقل است، گفت:‌ این حوزه می‌تواند برای کشور در حوزه اقتصادی بسیار مؤثر باشد و به نوعی این حوزه پیشران اقتصاد مقاومتی در کشور است.

    وی تاکید کرد: حوزه حمل و نقل سریع و ایمن و همچنین ظرفیت و پتانسیل‌های حوزه هوایی و جاده‌ای در کشور می‌تواند بسیار مؤثر و اطمینان بخش باشد.

    اکرمی فر یادآوری کرد: این تفاهم‌نامه همکاری می‌تواند گره‌گشا و همچنین زمینه‌ساز توسعه و همکاری‌های روز افزون و همچنین هوشمندسازی حوزه‌های حمل ونقلی در کشور باشد.

    رئیس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری افزود: هم‌اکنون یک موضوع اساسی را در این بخش دنبال می‌کنیم که می‌‌تواند در حوزه شبکه‌های حمل و نقل و همچنین تسریع ایمنی این حوزه موفق باشد.

    وی با بیان اینکه این مرکز دبیرخانه فعالیت آی‌پی در کشور است، در رابطه با اینترنت اشیا و پدیده‌ها رویکرد جدیدی در حال وقوع است که هوشمندسازی از اجزای آن به شمار می‌رود.کارگروه دبیرخانه در حوزه حمل ونقل و هوش مصنوعی هم در این مرکز فعال است.

    رئیس مرکز همکار‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با اشاره به اینکه به هوشمند‌سازی، فناوری و اینترنت اشیا در تمامی بخش‌ها توجه می‌کنیم گفت: همه ظرفیت‌های خود را برای خدمت در این بخش به کار خواهیم گرفت.

    وی بیان کرد: در حوزه قطارهای برقی مسئله مهم تأمین مالی و سرمایه‌گذاری در این موضوع است و ما در حوزه حمل ونقل هوایی هم مذاکرات و صحبت‌هایی را برای همکاری با سازمان هواپیمایی و شرکت‌های هواپیمایی داشته‌ایم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو