فونیکسریمکسبهتام

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در قم اعلام شد

عصر خودرو- سرپرست پلیس راهور استان قم از اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در قم خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در قم اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  سرهنگ علی حسن قیصری اظهار داشت: پلیس راهنمایی رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم، به منظور انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر در راهپیمایی روز قدس، اقدامات ویژه ای را جهت رفاه حال شهروندان اجرا می کند و به منظور پوشش کامل معابر در آمادگی کامل به سر می برد تا ترافیک را برای همشهریان تسهیل کند.

    وی افزود: تجمع در میدان آستانه سپس میدان امام خمینی (ره)، پل شادمان، میدان مطهری، خیابان اراک، پل حجتیه، چهاراه شهدا، خیابان صفاییه، میدان جانبازان، ورودی خواهران میدان جانبازان درب اصلی مصلی، برادران بلوار نیایش میدان مصلی درب اصلی مصلی از جمله محدودیت های بکار گرفته شده است.

    سرپرست پلیس راهور استان قم ادامه داد: پارک وسایل نقلیه از نیمه شب روز جمعه مورخه 10 خردادماه در معابر ذیل الذکر ممنوع می درضمن از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح مورخ 10 خردادماه محدویت تردد در معابر ذیل اجرا خواهد شد.

    وی همچنین مسیرهای 11 گانه راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1398 را چنین اعلام کرد.

    1- خیابان خاکفرج از پل شهید رجائی به سمت میدان شهید مطهری سابق
    2- ازمیدان مطهری سابق بسمت چهارراه بازار
    3- خیابان 19 دی کوچه مخابرات بسمت چهارراه بازار
    4- تقاطع عماریاسر آذر بطرف سه راه بازار.
    5- بلوار امین پل جمهوری به سمت میدان جانبازان
    6- خیابان دورشهر کوچه شماره 8 به سمت میدان جانبازان
    7- از دوربرگردان بلوار شهید منتظری به سمت میدان مصلی
    8- عبور آزاد رودخانه ورودی شماره 5 به سمت بلوار شهید منتظری
    9- خیابان مصلی به سمت میدان مصلی
    10- کنار گذر ریل راه آهن به سمت میدان جانبازان
    11- خیابان معلم حد فاصل پل حجتیه تا میدان روح الله

    قیصری خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راهنمایی ورانندگی درتمام طول مسیرهای 11 گانه تا انتهای مسیر راهپیمایی حضور مستمر داشته تامانندسال های گذشته شاهدیک راهپیمایی پرشکوه و منظم باشیم.

    وی تأکید کرد: تردد وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است و مأموران راهنمایی ورانندگی با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی می کنند، برخورد خواهد کرد.

    سرپرست پلیس راهور استان قم تصریح کرد: با توجه به مسیر راهپیمایی از خیابان صفاییه و کوچه های منتهی به آن تردد هر گونه موتورسیکلت و خودرو ممنوع خواهد بود بنابرین اهالی خیابان صفاییه می بایست از خیابان بلوار منتظری و از سمت عباس آباد، خیابان ناشران و سمیه تردد کنند.

    وی در پایان با توجه به عدم پیش بینی پارک خودروها در مسیر راهپیمایی از شهروندان و رانندگان درخواست کرد: از همشهریان بویژه رانندگان تقاضا داریم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و ورود و خروج پارکینگ شهید کاظمی از سمت بلوار منتظری خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط