فونیکسریمکسبهتام

پلیس:

دستگیری باند جعل اسناد و پلاک خودرو در قم

عصر خودرو- فرمانده انتظامی قم از دستگیری باند جعل اسناد و پلاک خودرو در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۹ نفر دستگیر شدند.

دستگیری باند جعل اسناد و پلاک خودرو در قم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی روز شنبه در گفت وگویوی اظهار داشت: ماموران کلانتری 22 پردیسان قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی مزدا 3 مشکوک و آن را متوقف می کنند.

    وی افزود: راننده خودروی موصوف بلافاصله پس از مشاهده ماموران از خودرو پیاده شده و به داخل منزلی در همان حوالی وارد می شود.

    **کشف یک میلیارد و 300 میلیون ریال کالای قاچاق در قم

    وی در ادامه همچنین از کشف یک میلیارد و 300 میلیون ریال کالای قاچاق در شهر قم خبر داد و گفت: با دریافت خبری مبنی بر بارگیری 2 دستگاه خودرو توسط چند نفر به صورت مشکوک، بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شده و در محل حاضر شدند.

    وی افزود: ماموران مشاهده کردند 6 نفر در حال بارگیری کالا به داخل 2 دستگاه خورو وانتنیسان و پژو هستند که با بررسی کالاها و عدم ارائه مدارک از سوی متهمان، قاچاق بودن کالاها محرز شد.

    فرمانده انتظامی قم ادامه داد: در این رابطه 6 متهم دستگیر و یک تن مغز فندق خارجی با برند کشور ترکیه و 2 هزار عدد لنت ترمز موتورسیکلت NS به ارزش تقریبی یگ میلیارد و 300 میلیون ریال و همچنین 31 گرم تریاک کشف شد

    **کشف حدود 5 کیلوگرم هرویین در قم

    فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز در گفت وگویی از از کشف حدود 5 کیلوگرم هرویین در شهر قم خبر داد.

    سرهنگ" مرادحسین جعفریان" اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با عوامل اصلی خرده فروش و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران کلانتری 20 فاطمی از فعالیت یک نفر در امر نگهداری و خرده فروشی مواد مخدر از نوع هرویین مطلع می شوند.

    وی افزود: ماموران این کلانتری با حصول اطمینان از صحت خبر، متهم را دستگیر و با اخذ دستور قضائی از منزل وی بازرسی کردند که در نتیجه حدود 5 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان قم از شهروندان درخواست کرد تا ضمن همکاری و همیاری در صورت مشاهده فروش و توزیع مواد مخدر و ارتکاب هر گونه تخلف، موارد را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو