فونیکسریمکسبهتام

نظر وزیر صمت درباره بازگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو

عصر خودرو- وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص بازگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو گفت: از نظر من تفاوت چندانی ندارد و هر تصمیمی که مراجع رسمی و قانونی بگیرند انجام خواهد شد.

نظر وزیر صمت درباره بازگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص بازگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو گفت: از نظر من تفاوت چندانی ندارد و هر تصمیمی که مراجع رسمی و قانونی بگیرند انجام خواهد شد.

    وی در ادامه بیان داشت: مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت در کشور افزایش اشتغال و رونق تولید است هرچه تولید بیشتر باشد عرضه نیز بیشتر خواهد شد.

     وزیر صنعت معدن و تجارت در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس که چرا قیمت گذاری توسط وزارت صمت انجام نمی‌شود گفت: بهتر است که بر مسائل مهم تمرکز کنیم در کل فرقی ندارد چه کسی قیمت گذاری می‌کند.

    رحمانی در ادامه در خصوص تامین شکر خام کارخانه قند ورامین گفت: در خصوص تامین مواد اولیه یا شکر خام مشکلی وجود ندارد، در اوایل سال وزارت جهاد با مشکلاتی مواجه بود که به طور کامل رفع شده است.

    وی افزود: واردات شکر خام بیش از نیاز سالانه بوده است، امسال برداشت ها در بعضی از استان‌ها مانند خوزستان نیز بسیار خوب بوده است و کارخانجات در حال تولید هستند.

     وزیر صنعت معدن و تجارت در پایان در خصوص بیمه قالیبافان که باعث شده تعدادی بیکار شوند افزود: خوشبختانه در قانون بودجه این مساله مطرح و پیگیری شده ردیف بودجه قالیبافان به نحو محسوس و قابل توجهی نزدیک به حدود 3 برابر افزایش پیدا کرده است.

    رحمانی در پایان گفت: با اجرایی شدن بودجه سال 98 سامانه بیمه قالیبافان بازگشایی خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم