فونیکسریمکسبهتام

قاچاق سوخت با خودروهای بدون پلاک از نظر شرعی محکوم است

عصر خودرو- امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: افرادی که با خودروهای بدون پلاک مبادرت به قاچاق سوخت می کنند از لحاظ شرعی و اسلامی محکوم هستند.

قاچاق سوخت با خودروهای بدون پلاک از نظر شرعی محکوم است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایرانشهر اظهار داشت: این افراد بدون رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و با خطر انداختن جان خود و مردم اقدام به قاچاق سوخت می کنند که این اقدام آنان از لحاظ شرعی و اسلامی به شدت محکوم است.

    وی بیان کرد: تمام رانندگان برای حفظ جان خود و همنوعان خویش وظیفه دارند تا قوانین راهنمایی و رانندگی را راعایت کنند.

    امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: مسئولان برای کاهش قاچاق سوخت و رفع بیکاری در منطقه اشتغال جوانان و ساماندهی مرز را در دستور کار قرار دهند تا شاهد حوادث جاده ای ناشی از قاچاق سوخت نباشیم.

    وی بیان کرد: نبود کارخانجات در سراسر سیستان و بلوچستان و بیکاری سبب شده تا جوانان روی به شغل های کاذب همچون قاچاق سوخت بیاورند.

    مولوی کریم زائی با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: زندگی نبی مکرم اسلام (ص) درس اخلاق و رفتار است که کینه، حسد و زیاده خواهی را برطرف می‌کند.

    وی بیان کرد: کسانی هستند که به علت سرگرم شدن به هدف‌های مادی و انس با ظواهر زندگی به چیزی والاتر از آن نمی اندیشند، اینان به تعبیر قرآن کسانی هستند که به حیات دنیا راضی شده اند.

    امام جمعه اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: رضایت به زندگی موقت سبب شده تا این افراد به طور جدی درباره هدف نهایی زندگی نیندیشند و در غفلت غوطه ور باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط