فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای:

علت تصادفات و واژگونی خودروها در جاده‌های استان سمنان بررسی شود

عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خواستار بررسی علت تصادفات و واژگونی خودروها در محورهای کویری استان سمنان شد و گفت: با توجه به ساعات و علت وقوع سوانح، ایجاد گشت کنترل ضروری است.

علت تصادفات و واژگونی خودروها در جاده‌های استان سمنان بررسی شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، عبدالهاشم حسن نیا ظهر چهارشنبه در نشستی با همتی نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه واژگونی خودرو در محورهای کویری بیشترین علت حوادث رانندگی را شامل می‌شود، ابراز داشت: باید علت این نوع تصادفات در جاده‌های کویری استان ریشه‌یابی و نقاط حادثه‌خیز رفع شود.

    وی ضمن بیان اینکه با توجه به ساعات و علت وقوع سوانح ایجاد گشت کنترل در این حوزه ضروری است، افزود: این اقدام می‌تواند کاهش تصادفات جاده‌ای در نقاط کویری استان سمنان را به دنبال داشته باشد بنابراین این مهم می‌طلبد تا این گشت‌ها هر چه زودتر فعال شوند.

    رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ضمن بیان اینکه محور تهران-مشهد به دلیل قرار گرفتن در محدوده حرم تا حرم یکی از جاده‌های پرتردد محسوب می‌شود، ابراز داشت: بر همین اصل حضور فعال همکاران و راهداران در طول محورهای مواصلاتی برای ارائه خدمات باید پررنگ و ملموس باشد.

    حسن نیا در ادامه تصریح کرد: با توجه به قرارگیری استان سمنان در کریدور اصلی غرب به شرق و حجم بالای تردد در این محور از مبدأ تهران به مشهد کنترل و نظارت کافی برای ارائه خدمات به مردم و تأمین امنیت و ایمنی تردد با اهتمام ویژه می‌بایست صورت گیرد.

    وی ضمن بیان اینکه ارسال کامیون به بندر امام و اهتمام برای تخلیه بنادر و ارسال کالاها به مناطق مختلف کشور و خدمت‌رسانی به مردم می‌بایست در اولویت کاری قرار گیرد، افزود: با توجه به حجم بار حمل شده در محور جندق به معلمان پیگیری لازم به‌منظور تجهیز محور و فعالیت شبانه‌روزی راهداری صورت گرفته است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو