فونیکسریمکسبهتام

طی سه ماهه سال جاری؛

متوفیان حوادث جاده ای خراسان جنوبی ۷۹درصد افزایش یافت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه سال گذشته ۴۲ متوفی در تصادفات جاده‌ای داشته ایم که در سال جاری به ۷۵ نفر رسیده و معادل ۷۹ درصد افزایش یافته است.

متوفیان حوادث جاده ای خراسان جنوبی ۷۹درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا رضایی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه مشترک کمیته اجرایی کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان و شورای ترافیک خراسان جنوبی بیان کرد: متأسفانه از ابتدای طرح نوروزی سال جاری با افزایش تصادفات رو به رو بوده ایم.

    وی بیان کرد: در سه ماهه سال گذشته 42 متوفی در تصادفات جاده‌ای داشته ایم که در سال جاری به 75 نفر رسیده و معادل 79 درصد افزایش یافته است.

    سرهنگ‌رضایی با بیان اینکه نیمی از حوادث در 30 کیلومتری ورودی شهرها رخ داده است، گفت: 38 نفر از هم وطنان در 30 کیلومتری ورودی شهرها جان خود را از دست داده اند و 455 نفر هم مجروح شده اند.

    وی بیان کرد: 11 درصد از متوفیان حوادث سال جاری موتورسواران، سه درصد عابرین پیاده، 43 درصد راننده‌ها و 43 درصد سرنشینان خودروها بوده اند.

    رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه هشت نفر از هم وطنان در محور دیهوک - طبس فوت کرده اند، افزود: محور طبس- یزد بدون مجتمع رفاهی بوده و دارای آسفالت سرد است که این امر باعث بروز مشکلاتی می‌شود.

    وی با بیان اینکه 60 درصد متوفیان حوادث جاده‌ای بومی هستند، اظهار کرد: 72 درصد متوفیان در جاده‌های اصلی، 18 درصد در محورهای روستایی و 10 درصد در راه‌های فرعی بوده است.

    سرهنگ‌رضایی با بیان اینکه 51 درصد متوفیان به دلیل واژگونی جان خود را از دست داده اند، افزود: 51 درصد متوفیان در صحنه و 47 درصد در بیمارستان جان خود را از دست داده اند.

    وی با بیان اینکه 20 درصد مجروحین حوادث رانندگی موتورسواران هستند، افزود: در مجموع 47 درصد تصادفات در محورهای اصلی و 44 درصد در محورهای فرعی بوده است.

    سرهنگ رضایی از افزایش تصادفات شبانه در سال جاری خبر داد و گفت: به دلیل نبود پارکینگ دارای روشنایی، کنترل شبانه نداریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو