فونیکسریمکسبهتام

بنتلی کانتیننتال جی‌تی خودروی لوکس

عصر خودرو- بنتلی کانتیننتال یک خودروی شیک و بسیار خاص است که رانندگی با آن همیشه شرایط خاص دارد و همواره مورد علاقه ثروتمندان جهان بوده است.

بنتلی کانتیننتال جی‌تی خودروی لوکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، نسل اول کانتیننتال جی‌تی در سال 2003 و نسل دوم آن در سال 2011 تولید شد. نسل سوم خودرو بنتلی کانتیننتال جی‌تی در قالب یک کوپه به بازار عرضه شد که در نسخه‌های مختلف آن تغییرات بسیاری انجام گرفت.

    طراحی داخلی

    در ساخت کابین این خودرو از الیاف کربن و چرم مخصوصی با نام مولینر به طور گسترده استفاده شده است. در ساخت تودری‌ها از چرمی استفاده شده که در روکش صندلی‌ها با دوخت‌های لوزی شکل استفاده شده است. یونیت مرکزی این خودرو قابلیت چرخشی دارد و با توجه به سلیقه سرنشینان در سه حالت مختلف قابل تنظیم است: حالت اول، دسترسی به صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی این خودرو است که از طریق آن می‌توان به بسیاری از فناوری‌های جدید طراحی شده برای این خودرو دسترسی پیدا کرد. حالت دوم، 3 درجه آنالوگ شامل: زمان سنج، درجه هوا و قطب‌نما می‌شود. حالت سوم، حالتی ساده که تنها با روکش چشم‌نوازی از چوب که در امتداد بقیه داشبورد است تزیین شده است.

    در مدل جدید بنتلی کانتیننتال قابلیت‌های شخصی سازی فراوانی مثل سیستم صوتی پیشرفته 24 کاناله و 2200 واتی با نام Naim به همراه باس فعال آن یا پوشش دو لایه چرم اختصاصی بنتلی برای روکش صندلی‌ها در نظر گرفته شده است.

    امکانات رفاهی

    امکانات رفاهی در مورد استاندارد بنتلی کانتیننتال جی‌تی شامل: 17 رنگ مختلف، 70 نوع آپشن بدنه، 15 نوع زیر پایی، 8 نوع روکش دست دوز و 15 نوع آپشن برای داشبورد و کنسول، چرم الماس، در باک بنزین زیبا، رینگ‌های آلیاژی 21 اینچی و پدال‌های سرعت می‌شود. مدیران این خودروسازی دو پکیج مختلف امکاناتی در نظر گرفته‌اند: پکیج شهری برای افرادی که در مناطق شهری تردد دارند و پکیج تورینگ برای افرادی که سفرهای طولانی انجام می‌دهند.

    از امکانات پکیج شهری می‌توان به: سیستم هشدار عابر پیاده، سیستم شناسه نشانه‌های ترافیکی، دوربین 360 درجه و ترمز اضطراری اتوماتیک شهری اشاره کرد. از امکانات پکیج تورینگ می‌توان: سیستم کمکی ترافیک، کروز کنترل، سیستم خودرو بین خطوط، سیستم جدید شب با دوربین مادون قرمز و سیستم هشدار برخورد را نام برد.

    موتور خودرو

    این خودرو یک موتور 6 لیتری 12 سیلندر TSI دارد که 625 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت به نسل قبلی این خودرو 43 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور بیشتر فراهم می‌کند. شتاب 0 تا 100 کیلومتر این خودرو در 3.7 ثانیه به دست می‌آید و حداکثر سرعت آن 333 کیلومتر در ساعت است. مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر 12.2 لیتر است. جعبه دنده دو کلاچه 8 سرعتی جدید که باعث بالا بردن سرعت تعویض دنده می‌شود، قابلیت استارت استاپ و قابلیت غیر فعال کردن نیمی از سیلندرها همگی باعث کاهش مصرف سوخت می‌شود. ابعاد این خودرو شامل: 4850 میلی متر طول، 2187 میلیمتر عرض و 1405 میلیمتر ارتفاع می‌شود.

    کابین راحت و شتاب فوق العاده سریع که هم در جاده‌های شهری و هم در جاده‌های ناهموار خارج شهر سواری راحتی را فراهم می‌کند به همراه ظاهر فوق‌العاده زیبا در بازار خودروهای لوکس خودنمایی می‌کند، از دلایل پیشنهاد خرید این خودرو است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو