فونیکسریمکسبهتام

کادیلاک اسکلید یا قصر متحرک + تصاویر

عصر خودرو-کادیلاک اسکلید را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین شاسی‌بلندهای این برند دانست که فضای بسیار مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. حال برند و تیونر لکسانی این شاسی‌بلند را کشیده‌تر از گذشته کرده است.

کادیلاک اسکلید یا قصر متحرک + تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ، در سال 2018 بیش از 36 هزار دستگاه از کادیلاک اسکلید در امریکا به فروش رسید که نشان از محبوبیت این خودرو دارد. این خودرو در نسل‌های مختلفی به تولید رسیده است و نام اسکلید به مرور زمان بیشتر بر سر زبان افتاد و همچنین روز به روز پیشرفته‌تر شد. لکسانی موتورز از جمله برندهایی است که به صورت اختصاصی به ساخت خودروهای لوکس می‌پردازد و تغییراتی روی اسکلید اعمال کرده است.

لکسانی از اسکلید مدل 2017 استفاده کرده و طول آن را 30 فوت بیشتر از حالت نرمال افزایش داده است. در حقیقت با این کار، شاسی‌بلند بزرگ ذکر شده به یک لیموزین تبدیل شده است. علاوه بر این که طول خودرو افزایش یافته ارتفاع سقف آن نیز بیشتر شده است بنابراین هیچ‌گونه مشکلی از لحظا فضای پا و سر وجود نخواهد داشت. ابعاد این خودرو ممکن است باعث شود در خصوص تعداد سرنشینان اشتباه برداشت کنید و اسکلید کشیده تنها فضا برای 4 سرنشین در ردیف عقب دارد. در ردیف عقب صندلی‌های vip با قابلیت تنظیم در جهت‌های مختلف، میز و نورپردازی خاصی تعبیه شده است.

این نکته را نیز باید گفت که برای افزایش جلوه لوکس خودرو از چوب نیز در بخش‌های مختلف کابین استفاده شده است. علاوه بر موارد ذکر شده یک یخچال نیز در بخش عقب خودرو وجود دارد. یکی از نکات جالب این است که تلویزیون با قابلیت نمایش تصاویر 4k در این خودرو قرار داده شده و می‌تواند مخفی نیز شود. در نهایت می‌توان این شاسی‌بلند یا لیموزین را یک قصر متحرک دانست که امکانات فراوانی را در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم