فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۶۴۲»

تولید روزانه ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین با کیفیت در صنعت پالایش

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: در حال حاضر در صنعت پالایش روزانه ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین با کیفیت تولید می‌شود.

تولید روزانه ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین با کیفیت در صنعت پالایش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، علیرضا صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش در نشست سالانه مجامع حراست این شرکت با اشاره به شرایط مطلوب تولید فراورده در کشور اظهار کرد: در حال حاضر در صنعت پالایش روزانه 110 میلیون لیتر بنزین با کیفیت تولید می‌شود و خوراک دریافتی پالایشگاه‌ها به بیش از 2 میلیون و 200 هزار بشکه در روز رسیده که موفقیت بزرگی در جنگ اقتصادی به حساب می‌آید.
    وی پایداری در تولید بنزین و کیفیت آن را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امسال هیچ گونه دغدغه و نگرانی در زمینه تولید و تامین سوخت کشور نداریم و ذخایر سوخت کشور در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد.

    صادق آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت گردش بالای مالی در صنعت نفت و لزوم صیانت و حراست از آن افزود: میزان تخلفات کشف شده در صنعت نفت نسبت به گردش بسیار بالای مالی، بسیار ناچیز است و نشان از سلامت مالی کارکنان و مدیران زحمتکش این صنعت و تلاش تمام همکاران در سازمان حراست و نهاد‌های نظارتی برای صیانت از درآمد‌های صنعت نفت دارد.

    وی ادامه داد: البته تاکید مقام عالی وزارت به صفرشدن تخلفات و برخورد بسیار قاطع با متخلفین است.

    معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش خطاب به مدیران حراست صنعت پالایش و پخش تاکید کرد: صیانت و پاسداری از این سلامت بر عهده نیرو‌های دلسوز و زحمت کش حراست است که با نگاه درست و دقیق و بررسی و نظارت همیشگی، می‌توانند مانع از بروز فساد و تخلف بشوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط