فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۳۲۵۹»

مالکان تا قبل از بیستم مرداد از کارت های سوخت استفاده کنند

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان از تمامی مالکان وسایل نقلیه استان اعم از خودرو و موتورسیکلت خواست تا قبل از بیستم مرداد ماه جاری ، از کارت های سوخت خود استفاده کنند.

مالکان تا قبل از بیستم مرداد از کارت های سوخت استفاده کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، علی اصغر عباسی  افزود: از بیستم مرداد سال جاری  عرضه بنزین درجایگاه های استان فقط با کارت هوشمند سوخت انجام  می شود  از این رو، تمامی  مالکان وسایل نقلیه استان باید حداقل یک بار با استفاده از کارت های شخصی خود از صحت عملکرد کارت هوشمند سوخت شان اطمینان حاصل کنند .
    وی همچنین تصریح کرد: دارندگان خودروها در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی کارت سوخت به آدرس سایت www.niopdc.ir  مراجعه و راهکار رفع مشکل را دریافت کنند.

    وی با بیان  اینکه درتابستان سال گذشته مصرف روزانه مصرف به دو تا سه برابر مصرف عادی رسیده  بود، اظهار کرد: از سوی دیگر  باتوجه به مصرف روزانه سه و نیم میلیون لیتری بنزین درسال جاری با توجه به حجم مسافرت ها به استان در تعطیلات تابستانی انتظار می رود در پیک مصرف بالغ بر شش میلیون لیتر توزیع بنزین در استان داشته باشیم.
    به گفته عباسی؛ در تابستان سال گذشته  در مجموع 357 میلیون و 276 هزار لیتر بنزین سوپر و معمولی در استان مصرف شده که این آمار حکایت از میانگین مصرف روزانه سه میلیون و 841 هزار لیتر بنزین در روزهای تابستانی سال گذشته دارد  . 
    وی ادامه داد: مردم  استان و مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل در امر سوخت رسانی به شماره تلفن 09627 مرکز پاسخگویی شبانه روزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و پاسخ آن اقدام شود.

    بر پایه توضیحات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، قرار است از بیستم مرداد ماه جاری سوخت گیری خودروهای شخصی در پمپ بنزین ها از طریق ارائه کارت سوخت شخصی انجام شود با این حال تغییری در قیمت این حامل انرژی بوجود نمی آید و همچنان قیمت بنزین معمولی برای هر لیتر یک هزار تومان و بنزین سوپر یک هزار و 200 تومان است.

    گیلان دارای 123 باب جایگاه عرضه کننده سوخت مایع است و یکصد باب جایگاه عرضه سوخت طبیعی (سی.ان.جی) است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط